HMX Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg laster en god del ned fra internet. Min data pleier å stå på ca 5- 7 dager i strekk. Er dette sunt for datan min? Kan jeg slå på noen strømmsparere uten at det blir noe problem for all nedlastingen? Hvis det er noen som vet noe vær så snill å hjelp meg. (Jeg vil ikke at datan min skal brenne opp.) opprativsystemet er xp :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hm.. Du kan bruke strømsparere, men harddiskene kan naturlig nok ikke skru seg av.. Skru i alle fall av skjermen din. Pass på at temperaturen på maskinen er stabil også. Og helst ikke altfor mye støv i den. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er ingen fare for at Pc'n din skal brenne opp. Så lenge viften fungerer som den skal stabiliserer temperaturen på prosessor seg etter kort tid. Med win XP skal det i teorien ikke være nødvendig å restarte PC'n i det hele tatt, men min erfaring tilsier likevel at det kan være lurt å gjøre en gang i ny og ne. Dersom du vil spare litt strøm kan du aktivere strømsparingsfunksjoner om du vil, PC'n tar i alle fall i ikke skade av det. :wink: Lenke til kommentar
Budull Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Diskene dine får kortere levetid... dvs. du får kost deg mindre sammen med diskene dine, de blir gamle når du er på skole, jobb eller sover. De lever jo tross alt (nesten) like lenge uansett. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du har laget to like poster, men med ulik topic. Topicen på den ene er i strid med retningslinjene også. Den ene stenges. Fortsett her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...101463&forum=25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg