Gå til innhold

Gaming pc til 10 000. hjelp til riktige deler.

Anbefalte innlegg

Hei kunne trengt litt hjelp angående ny pc. Har bestemt meg for å kjøpe den i deler og sette sammen selv. Problemet er at jeg ikke er sikker på hva deler som passer til hvem.

Så om noen kunne tatt en titt på handlevogna mi hadde det vært til stor hjelp.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=83339

Er det en prisgunstig god gaming pc eller er det noe som burde vært bytta ut?

Takker for alle svar

Endret av hogath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg kan se passer alt sammen. Ser ut som en PC med MASSE krutt i. :)

Det gjør det ja? står klar på "bestill knappen" men ønsker å være heeelt sikker på at alt passer og at det er til en fornuftig pris.

Men en ting jeg ikke skjønner er at f.eks MSI crossfire radeon hd 4870x2 har kjærneklokke frekvens på 3,6 ghz. Mens HIS radeon har bare 900 mhz og koster 300 kr mener. Hvorfor? :o

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan se passer alt sammen. Ser ut som en PC med MASSE krutt i. :)

Det gjør det ja? står klar på "bestill knappen" men ønsker å være heeelt sikker på at alt passer og at det er til en fornuftig pris.

Men en ting jeg ikke skjønner er at f.eks MSI crossfire radeon hd 4870x2 har kjærneklokke frekvens på 3,6 ghz. Mens HIS radeon har bare 900 mhz og koster 300 kr mener. Hvorfor? :o

Andre som kan "confirme" at alt passer? eller har noen tips?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

for å være litt prikken så kan du bytte CPU til 8400 heller og spare en 100-lapp og heller klokke den opp til 8500 standard(er samme CPU utenom klokkehastighet) og du kan eventuelt kjøpe en ny cpu vifte for de sparte pengene. men vist du ikke vil overklokke glemmer du denne posten. Ville valgt noe lunde samme oppsettet selv utenom at jeg ville hatt et 4870 eller 2 4850 grafikkort ettersom jeg synes 4870x2 er noe overkill i forhold til pris. pluss det blir VARMT :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...