Gå til innhold

Ericsson c702 - meldinger og tapte anrop vises ikke når telefonen er i standby

Gjest Slettet-ssCtuqFq

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ssCtuqFq

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg en Sony Ericsson c702. På min gamle K750i vistes et konvoluttikon/pil i displayet når mobilen var i standby og jeg fikk meldinger/tapte anrop. Min c702 viser ikke konvoluttikon etc, slik at jeg må trykke på en knapp for å se om det er kommet noe.

Er det noen som vet om det er mulig å vise konvoluttikon i displayet når telfonen er i standby? Jeg kan ikke finne noe valg for dette, men jeg kan jo ha oversett det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ssCtuqFq
Rart, dette problemet har ikke jeg på min.

Har du prøvd å oppdatere firmware?

Takk for svar :-) Jeg får ikke oppdatering til å fungere. Får beskjed om "kan ikke laste ned oppdateringen. Prøver å endre litt inne på "internettinnstillinger. Der får jeg opp "koble til med" - hva skriver jeg her?

Endret av Slettet-ssCtuqFq
Lenke til kommentar

C702 kan ikke vise tapte anrop og meldinger i standby.

Det burde vært mulighet for å velge selv om man ønsker å vise det i standby eller ikke.

Oppdater firmware med PC'en.

PS Alle meldinger og kontakter kan forsvinne ved oppgradering av firmvare. Husk å eventuelt ta kopi av dette først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq

Det burde vært mulighet for å velge selv om man ønsker å vise det i standby eller ikke.

Oppdater firmware med PC'en.

PS Alle meldinger og kontakter kan forsvinne ved oppgradering av firmvare. Husk å eventuelt ta kopi av dette først.

Hei,

Jeg har prøvd å oppdatere telefonen, men meldingsikon vises fortsatt ikke i standby. Pussig... og irriterende...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq
Hei! Hva med å lese det som allerede er skrevet:

Du må trykke på en av tastene for at det skal vises.

Hei!

Hvis du selv hadde lest magge_67's svar i tråden, så ville du ha sett at det faktisk går an å vise tapte anrop og meldinger i standby på c702.... :roll:

Endret av Slettet-ssCtuqFq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...