Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei, Jeg har nettopp kjøpt meg en Sony Ericsson c702. På min gamle K750i vistes et konvoluttikon/pil i displayet når mobilen var i standby og jeg fikk meldinger/tapte anrop. Min c702 viser ikke konvoluttikon etc, slik at jeg må trykke på en knapp for å se om det er kommet noe. Er det noen som vet om det er mulig å vise konvoluttikon i displayet når telfonen er i standby? Jeg kan ikke finne noe valg for dette, men jeg kan jo ha oversett det... Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Rart, dette problemet har ikke jeg på min. Har du prøvd å oppdatere firmware? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Rart, dette problemet har ikke jeg på min. Har du prøvd å oppdatere firmware? Takk for svar :-) Jeg får ikke oppdatering til å fungere. Får beskjed om "kan ikke laste ned oppdateringen. Prøver å endre litt inne på "internettinnstillinger. Der får jeg opp "koble til med" - hva skriver jeg her? Endret 28. september 2008 av Slettet-ssCtuqFq Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 C702 kan ikke vise tapte anrop og meldinger i standby. Det burde vært mulighet for å velge selv om man ønsker å vise det i standby eller ikke. Oppdater firmware med PC'en. PS Alle meldinger og kontakter kan forsvinne ved oppgradering av firmvare. Husk å eventuelt ta kopi av dette først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 C702 kan ikke vise tapte anrop og meldinger i standby. Det burde vært mulighet for å velge selv om man ønsker å vise det i standby eller ikke. Oppdater firmware med PC'en. PS Alle meldinger og kontakter kan forsvinne ved oppgradering av firmvare. Husk å eventuelt ta kopi av dette først. Hei, Jeg har prøvd å oppdatere telefonen, men meldingsikon vises fortsatt ikke i standby. Pussig... og irriterende... Lenke til kommentar
Jethro Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Hva med å lese det som allerede er skrevet: C702 kan ikke vise tapte anrop og meldinger i standby. Du må trykke på en av tastene for at det skal vises. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei! Hva med å lese det som allerede er skrevet: C702 kan ikke vise tapte anrop og meldinger i standby. Du må trykke på en av tastene for at det skal vises. Hei! Hvis du selv hadde lest magge_67's svar i tråden, så ville du ha sett at det faktisk går an å vise tapte anrop og meldinger i standby på c702.... Endret 30. september 2008 av Slettet-ssCtuqFq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå