Skinney Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ok, helt fersk på dette her, men prøver å finne en reisepakke for to til Disneyland paris for en helg. Blir julepresang til dama det her, og siden jeg har mager lønn i militæret begynner sparinga igår (so to speak). Som sagt har jeg aldri gjort dette før, så lurte på om noen visste hvor jeg burde gå for å få bestilt en slik reise, eventuelt om noen har noen tips? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg var nede med familien og feiret nyttårsaften og det biligste for meg var å finne hotell og flyreise selv (halverte nesten prisen ved å bestille direkte fra flyselskapet (sas) og direkte på hotellet i forhold til en pakke). Hadde 4 overnattinger på Disney sine ”Partner Hotels” rett utenfor parken. Her gikk det gratis buss hvert 10 min. på dagtid til parken(e). Så jeg anbefaler deg å sjekke direkte med hoteller i nærheten og særlig de som ligger i området nord for Magney le Hongre i gata Avenue de la Fosse des Pressoirs. Hvis du bor på ”Partner Hotels”, så vil du også kunne få billigere inngangsbilletter til parken(e). Edit: Minus med disse hotellene er mange høyrøstet engelsmenn Endret 30. september 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 takker! Skal se nærmere på det Nyttårs i Disney er anbefalt? Da det passer best for oss ang. perm og slikt... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 takker! Skal se nærmere på det Nyttårs i Disney er anbefalt? Da det passer best for oss ang. perm og slikt... Anbefaler selvfølgelig Euro Disney på nyttårsaften. Det var stor stemning og høy musikk. Det som ikke var bra, var temperaturen. Så husk varme klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå