PizzaAMD Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Pc`n til kameraten min har krasjet, prøver å redde filer som han har lagt i mine dokumenter. Windows vil ikke boote på pcn hans så flyttet hardisken hans over til pcn min. Problemet er at pc`n min ikke har adgang til mine dokumenter mappen på hardisken hans... Fant ut at Vista kunne forandre eier til hver mappe og hver fil men dette blir utrolig tungvint når han har over 10000 filer som skal reddes... Trenger tips. Sikkerhets modus fungerer ikke,... Lenke til kommentar
PizzaAMD Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Problemet er løst glemte bare å huke av en boks,,,,, Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ett tips til neste gang kan være å kjøre en Linux live-cd på den maskinen som du skal redde filene fra. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, boote med en Linux distrubusjon som støtter testing av versjonen uten innstallering. Slik vil du få tilgang til disken og kan forsyne deg så mye du vil med filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå