Shaper^ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hey folks! Jeg har importert en PS3 ifra Hong Kong og den fungerer kjempefint her hjemme, alt er som det skal være med spill og til og med norsk språk i menyene.. Det eneste jeg lurer litt på, siden dette da er en PS3 fra Japan, så er X knappen O knappen, og O knappen er X knappen, om noen skjønner.. Altså, X er ikke accept lenger, det er Back eller Cansel. Noen som vet hvordan jeg kan få endra på det? Har trykka meg gal, men finner ikke ut av det.. :/ Takker på forhånd Mvh Lenke til kommentar
arokh Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er meg bekjent ingen måte å endre det på. Du får åpne kontrolleren og hardwire knappene Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Er meg bekjent ingen måte å endre det på. Du får åpne kontrolleren og hardwire knappene Men hvis jeg gjør det så blir det jo feil igjen i spilla... Det er bare reverse i menyene.. Det er egentlig ikke noe stort problem, men det å få hodet til å bytte om hver gang jeg er i menyene er litt rart Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Altså, hvis du fysisk bytter om slik at X går til O og omvendt så er det vel i orden da? Du trykker X og spillene får X. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er slik i Japan og sikkert resten av Østen at X og O er omvendt, vi som har vært borti FFVII kjenner til den. Har noe med at O betyr riktig og X betyr feil der borte. De som har møtt på han quiz-typen i FFIX vil også kjenne igjen dette. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Virker jo egentlig logisk da.. Men jeg har vennt meg til PS3'en min nå, er bare veldig veldig snålt når jeg er hos andre og skal trykke litt.. Folk tror jeg er mongo vettu! Ja til felles standard på alt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå