cluteus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 har kjøpt meg en acer for noen måneder siden og der fulgte det med 3mnd gratis norton internet security. dette er nå gått ut og ønsker ikke å ha det på maskinen min lengre, da det bruker mye ram og poper opp vinduer hele tiden om oppdateringer o.l. Har prøvd å fjerne det flere ganger uten hell... -Hvordan får jeg fjernet dette? Utrolig irriterende.... Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 har kjøpt meg en acer for noen måneder siden og der fulgte det med 3mnd gratis norton internet security.dette er nå gått ut og ønsker ikke å ha det på maskinen min lengre, da det bruker mye ram og poper opp vinduer hele tiden om oppdateringer o.l. Har prøvd å fjerne det flere ganger uten hell... -Hvordan får jeg fjernet dette? Utrolig irriterende.... Du må benytte Norton Removal tool. bare søk etter det i google, så trykker du på den første linken. den heter Download and run The Norton Removal tool eller noe slikt. du velger så hvilken årsutgave du har, så laster du ned og kjører. når dette er gjort skal du restarte maskinen, og alt av norton på pcen er borte Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 har kjøpt meg en acer for noen måneder siden og der fulgte det med 3mnd gratis norton internet security.dette er nå gått ut og ønsker ikke å ha det på maskinen min lengre, da det bruker mye ram og poper opp vinduer hele tiden om oppdateringer o.l. Har prøvd å fjerne det flere ganger uten hell... -Hvordan får jeg fjernet dette? Utrolig irriterende.... Du må benytte Norton Removal tool. bare søk etter det i google, så trykker du på den første linken. den heter Download and run The Norton Removal tool eller noe slikt. du velger så hvilken årsutgave du har, så laster du ned og kjører. når dette er gjort skal du restarte maskinen, og alt av norton på pcen er borte her er linken til norten removal tool: http://service1.symantec.com/Support/tsgen...005033108162039 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Virka det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå