fjondotten Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 1: Skal kjøpe ny cd-brenner, og i den forbindelse lurte jeg på hvilke brennere dere ville anbefalt. tenkte at prisen skal ligge på ca 500 - 600 kroner, og i den forbindelse tenkte jeg på Asus 52x/24x/52x (CRW-5224A). ser at den har fått en del gode anmeldelser. tar gjerne i mot forslag, men ikke for dyre. er klar over at Plextor antageligvis er best, men så koster de litt mer, også..... 2: Trenger også hjelp til programmet Nero drive speed (eller noe sånn), ser at det er brukt en del til å se hvor god brenneren er, og lurte på om noen kunne gi meg en kort innføring i dette, og i den anledning forklare hva som er "bra", og hva som er "dårlig" resultat, som f.eks hva er "god" søketid, god CPU belasting, osv, osv..... 3: Er også på utkikk etter gode cd-plater som ikke er for dyre. tenkte på pakker på 25-50, og helst på komplett.no, da det er der jeg skal kjøpe brenneren.Ser de har billige NoName plater der, men tenkte på noe litt bedre. Så hvis noen kunne komme med et par gode cd-merker, hadde det vært bra. På forhånd takk for gode, raske svar..... Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Åssen tar dette seg ut? er dette et bra resultat? CD Speed 26 mars 2003 - 21:23:03 CD-ROM drive information Vendor PHILIPS Product DVD+RW-D01 Firmware Version 1.41 CD information Type Data Length 62:29.61 Test results Transfer rate Average 23.46x Start 14.90x End 30.33x Reading type CAV DAE quality Score N/A Accurate stream No Seek times Random 105 ms 1/3 Seek 119 ms Full 227 ms CPU usage 1X 0% 2X 2% 4X 6% 8X 46% Interface Burst rate 1 MB/s Spinup/Spindown Time Spinup Time 1.33 sec Spindown Time 2.69 sec Disc Eject Time 2.45 sec Disc Load Time 8.29 sec Disc Recognition Time 0.03 sec [/img] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå