Gå til innhold

[Løst]Cod 4 eller BF:BC?


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Jeg får gå litt imot strømmen her, jeg liker BF Bad company best. Syns at multiplayeren er mindre stressende, man dør ikke like fort, ting kan knuses.

 

(har prøvd cod5, ikke 4, regner med at de går ut på omtrent det samme + ca samme gameplay)

 

Når cod6 kommer vil jeg nok kjøpe det. Det jeg likte med cod5 er at man ikke blir ferdig med spillet online så fort. I bf bad comp. blir man relativt fort med multiplayeren (mtp, rank våpen etc), i cod må man bruke laaaaang tid ettersom jeg har forstått det=)

 

Begge spillene er bra. Last ned demoen av begge spillene å prøv dem selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge spillene er kjempe kule, men det er også kjempe forskjellige.

Battlefield: Bad Company er litt mer morro og mindre realistisk enn Call of Duty 4.

Mens Call of Duty 4, er litt mer hardcore (hvis det blir det riktige ordet?) og serriøst enn Bad Company.

 

Leter du etter lek og morro, men ennå krig så er valget: Bad Company. Men hvis du vil spille et spill som tar krig mer serriøst enn bare lek og morro, er svaret solekart: Call of Duty 4!

 

Håper det blir lettere og finne ut hvilket spill du skal velge nå.

Endret av Nonpoint
Lenke til kommentar
Hvilket spill bør jeg kjøpe?

 

 

#1 best singleplayer

 

#2 best online del

 

#3 best utvalg av våpen

 

#4 best grafikk

 

#5 den morsomste gameplayen

 

#1 = COD

 

#2 = Begge, det spørs hva du liker. BF har vehicles og sånt. Men CoD har en utrolig bra onlinedel som jeg har likt veldig mye.

 

#3 = Begge spillene har utrolig bra utvalg av våpen må jeg si. Likt ville jeg si.

 

#4 = Best grafikk går vell til BC nå som det er litt nyere, du kan sprenge hus osv.

 

Men begge spillene har sin egen lille gode deler, jeg liker begge spillene veldig godt.

 

Ville anbefalt CoD 4 om du er en seriøs gamer og liker konkurranse.

 

Ville anbefalt BF BC om du liker å ha det gøy og liker å ha det morsomt mens du skyter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hvorfor ikke kjøpe begge? De er på tilbud begge to på platekompaniet :O Vurderer å kjøpe dem selv faktisk.

 

Når kommer modern warfare 2? Lurer på å kanskje vente til da, men noe sier meg at det ikke er vits..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...