Hayabuuza Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvilket spill bør jeg kjøpe? #1 best singleplayer #2 best online del #3 best utvalg av våpen #4 best grafikk #5 den morsomste gameplayen Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 COD 4 helt klart, BF:BC er drit kjedelig jeg har COD 4 selv okså lånte jeg BC av en kompis og det eneste som var bra der var komentarene til kompisene dine!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 COD 4 er klart best. Bad Company er bra det også, men COD 4 er helt klart bedre. I både gameplay og story. Det eneste Bad Company vinner på er humor og det at du kan ødelegge omgivelsene. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Prøvde BF:BC da demoen kom.spilte litt men det ga meg ingenting. med cod4 ble jeg hekkta fra første sekund. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) COD4 er bedre på de fleste områdene. Spesielt flerspillern på Live. Endret 28. september 2008 av Lygre Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Samme som det over. Cod4. Helt klart. Multiplayereren er evigvarende. Utrolig gøy. Storyen er en smule kort. Men det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Helt enig i at singelplayeren er litt kort, men multiplayeren tar igjen for det tapte, og MYE mer enn det. Go cod4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 COD4. Har begge deler og COD4 er best. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Samme her, Call Of Duty 4 ftw Men fortsatt er Battlefield Bad Company veldig bra, men det slår ikke Call Of Duty 4!! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 COD 4 FTW Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Trenger du enda en fra meg? I så fall er COD 4 fortsatt klart best. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Trenger du enda en fra meg? I så fall er COD 4 fortsatt klart best. +1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvilket spill bør jeg kjøpe? #1 best singleplayer #2 best online del #3 best utvalg av våpen #4 best grafikk #5 den morsomste gameplayen #1 COD 4 #2 BF:BC #3 BF:BC #4 COD 4 #5 BF:BC Ser at jeg er i sterkt mindretall her. Begge er kjempespill, men jeg synes altså BF:BC kommer noe sterkere ut på grunn av MP-delen. Hvis du har muligheten bør du skaffe deg begge. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) COD4 helt klart. Fantastisk grafikk, og et hurtig gameplay. Battlefield Bad Company fremstod som et noe "fordummende-arcade" spill, og en nedtur i forhold til mesterverket Battlefield 2 for PC. Om en kan akseptere det fullstendig arkade preget BF:BC har, så er det et underholdene spill også. Men COD4 gruser BF:BC totalt. Endret 29. september 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg vil si BF:BC. I COD4 er det ikke mulig å kjøre bil/båt/helikopter/tanks osv, noe man kan i BF:BC. Grisefett å spille MP og man møter motstanderen på et svært jorde hvor begge parter har tanks, biler og helikopter Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja takk, begge deler:) Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 #1 best singleplayer -- CoD4 Ikke repeterende til tusen. #2 best online del -- CoD4 Ikke laggete til en million; Ting dør oftere når du skyter dem i hodet enn i BFBC. #3 best utvalg av våpen -- CoD4 Det FINNES forskjellige våpen og man velger selv utstyr -- noe som gir spesial-soldat feel. #4 best grafikk -- CoD4 Kjører i hd ready oppløsningen -- BFBC kjører i super-mario 64 oppløsning. Med fler farger. #5 den morsomste gameplayen -- CoD4 Du kan plukke opp våpen. Ikke noe legge fra deg sniperen for å plukke opp en maskinpistol. MER ENN EN TYPE GAME! DU KAN VELGE TYPE GAME SELV! MINDRE LAG! FLER SPILLERE! MINDRE BUGS! Det eneste jeg likte med BFBC var vehicles, og snevet av realisme som NESTEN gjorde BFBC til et skikkelig BF spill. De gikk for fjortis-historie. De gikk for casual gaming. De droppet realismen som serien er kjent for. At noen suger opp tre skudd i hodet på kloss hold er slett ikke uvanlig, ei heller er det uvanlig at en sniper ikke dreper på headshot. Kniven er irriterende og takket være lag er kniven overdrevet god, da den er one hit kill mens en MG36 trenger mer enn 5 treff i brystkassen i nærkamp. Det som fikk meg til å hate BFBC var da jeg kom bak 4 fiender. 150 skudd i "magasinet". Ikke faen. Førstemann brukte sprøyte, andremann gikk på sin egen medpack, tredjemann daua, fjerdemann gjorde slettes ingenting. 150 skudd senere på absolutt kloss hold uten å miste gruppen ut av siktet... Var tre i live og en dau. Teletubbiene er mer realistiske enn det spillet når det gjelder bullet damage. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) #1 best singleplayer -- CoD4Ikke repeterende til tusen. #2 best online del -- CoD4 Ikke laggete til en million; Ting dør oftere når du skyter dem i hodet enn i BFBC. #3 best utvalg av våpen -- CoD4 Det FINNES forskjellige våpen og man velger selv utstyr -- noe som gir spesial-soldat feel. #4 best grafikk -- CoD4 Kjører i hd ready oppløsningen -- BFBC kjører i super-mario 64 oppløsning. Med fler farger. #5 den morsomste gameplayen -- CoD4 Du kan plukke opp våpen. Ikke noe legge fra deg sniperen for å plukke opp en maskinpistol. MER ENN EN TYPE GAME! DU KAN VELGE TYPE GAME SELV! MINDRE LAG! FLER SPILLERE! MINDRE BUGS! Det eneste jeg likte med BFBC var vehicles, og snevet av realisme som NESTEN gjorde BFBC til et skikkelig BF spill. De gikk for fjortis-historie. De gikk for casual gaming. De droppet realismen som serien er kjent for. At noen suger opp tre skudd i hodet på kloss hold er slett ikke uvanlig, ei heller er det uvanlig at en sniper ikke dreper på headshot. Kniven er irriterende og takket være lag er kniven overdrevet god, da den er one hit kill mens en MG36 trenger mer enn 5 treff i brystkassen i nærkamp. Det som fikk meg til å hate BFBC var da jeg kom bak 4 fiender. 150 skudd i "magasinet". Ikke faen. Førstemann brukte sprøyte, andremann gikk på sin egen medpack, tredjemann daua, fjerdemann gjorde slettes ingenting. 150 skudd senere på absolutt kloss hold uten å miste gruppen ut av siktet... Var tre i live og en dau. Teletubbiene er mer realistiske enn det spillet når det gjelder bullet damage. *kremt* Nå er det faktisk mer enn bare 1 "game-mode" i BF:BC. Gold-rush og den nye Conquest moden. Men ja.. Conquest-moden er bare en "dummet-ned" game-mode (Hvor de faktisk gjorde kartene MINDRE, samt fjernet det artigste "kjøretøyet": Helikopteret) i forhold til den eksemplariske "conquest" delen, som tidligere har preget Battlefield serien. Men ellers er jeg helt enig i hva du sier. Endret 30. september 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå