poffy Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Ja oversriften sier vel det meste egentelig. Den slår seg av og på av seg selv. Er ikke sikker på hvor lenge jeg kan ha den på før den slår seg av, men virker som om det går ett par timer. Det kommer ett vindu opp dær det står NT MYNDIGHET og under står det Remote procedure call. Jeg har en Pachard bell pc med windows xp. Har service pack 3 på den og eksplorer. Jeg var nettopp inne på system logg greier å så at det stod en hel haug feil dær kansje det har en forbinnelse ikke hvet jeg. Har ikke minste peilig på hva galt det er. Eneste jeg hvet er at det må være en system feil ett eller annet sted. Det er ikke lenge siden den var på service på el kjøp heller. Nesten 14 dager siden ca. Da Formaterte de tydeligvis harddisken. Er ikke sikker på om pc begynte sånn da eller om det gikk noen dager. Ikke er det virus på den heller så vidt jeg hvet. har scannet med Norton og skjekket den ut da jeg fikk pc en tilbake fra el kjøp. Kjempe fint om noen kan hjelpe meg med dette. Og jeg er foresten ganske grønn på pc ting, så ha litt tolmodighet. Prøver å søke på nett så lenge om jeg greier å finne ut no. Tusen takk. Mvh poffy Endret 28. september 2008 av poffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå