Myst Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Dette 3D Pong spillet har jeg prøvd å vinne på veldig lang tid. At AIen er høy og den får dobbelpoengsum ved scoring gjør spillet veldig vanskelig, men omsider slo jeg den! Denne er en stor dag! Jeej! Edit: Glemte å legge ved bevis- og skrytebildet. Endret 28. september 2008 av Myst Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Husker jeg spilte det spillet der en del en perriode. Kom aldri lenger enn nivå 11. Edit: Var visst en litt annen versjon... Endret 29. september 2008 av The Wanker Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Slo den ganske raskt med MX518 musen min jeg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ikke sant? Sjansene øker med bedre mus man har Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Da er vel GRATULERER SÅ MYE rett kommentar tror jeg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hehehe, sannelig, sannelig. Tusen takk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva faen driver du med, KnewtFan? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva faen driver du med, KnewtFan? Gratulerer trådstarter . Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ynkelig person som prøver å øke postcount ved å spamme gratulerer... good luck with that, håper en moderator resetter den til deg.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ynkelig person som prøver å øke postcount ved å spamme gratulerer... good luck with that, håper en moderator resetter den til deg.. Man får ikke postcount av innlegg i OT delen av forumet . Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Tråder i off-topic delen av forumet øker uansett ikkje postcounten din. Edit. Litt for treig Endret 14. desember 2008 av TheOneAsk Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor drive å bumpe gamle tråder da? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 slutt uansett med og hente fram flere mnd gamle poster.. gratulasjoner kan du også sende over pm! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor drive å bumpe gamle tråder da? Jeg driver da ikke å bumpe . Jeg vil bare gratulere folk her på forumet . slutt uansett med og hente fram flere mnd gamle poster.. gratulasjoner kan du også sende over pm! Det er jo meningen å poste gratulerer i trådene på dette forumet da . Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal ver enig i det, men det går også ann og skrive noe mer enn "Gratulere" + en smiley. Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor drive å bumpe gamle tråder da? Jeg driver da ikke å bumpe . Jeg vil bare gratulere folk her på forumet . slutt uansett med og hente fram flere mnd gamle poster.. gratulasjoner kan du også sende over pm! Det er jo meningen å poste gratulerer i trådene på dette forumet da . noen som kjeder seg i hvert fall... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Du har faktisk posta på kvar einaste tråd på denne sida no i kveld. Fint at nokon prøver å spre litt glede Edit: Heilt tilbake til side 5 til og med. Jøss. Endret 14. desember 2008 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal ver enig i det, men det går også ann og skrive noe mer enn "Gratulere" + en smiley. Har du i det hele tatt lest alle trådene jeg har svart i? Har skrevet en god del mer også i mange av trådene. Er heller ikke noen regel for at man må skrive mer, se bare på det andre skriver. Kan godt starte en off topic diskusjon (slik som denne i hver tråd). Hvorfor drive å bumpe gamle tråder da? Jeg driver da ikke å bumpe . Jeg vil bare gratulere folk her på forumet . slutt uansett med og hente fram flere mnd gamle poster.. gratulasjoner kan du også sende over pm! Det er jo meningen å poste gratulerer i trådene på dette forumet da . noen som kjeder seg i hvert fall... Det har du faen meg rett i. Skulle egentlig ut i kveld, men planene ble endret så her sitter jeg. Du har faktisk posta på kvar einaste tråd på denne sida no i kveld. Fint at nokon prøver å spre litt glede Edit: Heilt tilbake til side 5 til og med. Jøss. Takker . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå