JokerHaulan Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei jeg har en HP DV6649 bærbar pc, den har 2gb minne innstallert men har lyst å sette i no bedre minne. Noen som vet hvor mye man kan ha i den? Håper på svar Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du skal vel montere mer minne og ikke bedre minne... Antar jeg. Men uansett så støtter den 4 GB, men det er ikke sikkert at operativsystemet gjør det, da du helt sikkert har 32-bit installert. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja har 32bit vista home innstallert , er det ikke vits å sette inn 4GB da? Lenke til kommentar
otis Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nja, det er vel vits, men min erfaring med mer enn 2 GB minne på en bærbar er at det ikke er så mye vits. Da om man ikke spiller, som kan kreve mer minne. Men på en annen side, så koster jo ikke minne så veldig mye heller da. Og 32-bit operativsystem takler jo inntil 3,2 GB, mener jeg å huske, så du vil jo litt mer minne. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ok fordi det koster ikke så mye for minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå