Liberalistiske Samebror Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det nærmer seg nå Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 nå nærmer det seg voldsomt.. jeg har eplekaken mer eller mindre klar.. bare spise middag først Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Min ligger og venter på å bli spist. 10 minutter til nå... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 så... hvordan ble den? min ble veldig god. Eplene vi har i hagen er knall Som jeg sa så fant jeg bare en tilfeldig oppskrift på internet. Jeg hadde dog litt for lite epler i. Det virket "akkurat passe" når jeg laget den, men den hevet såpass i ovnen at det ble litt for langt imellom eplebitene... Men det er sånt man lærer av Gleder meg allerede til neste år.. (og litt senere, når jeg skal spise restene fra i går ) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Perfekt! Har fortsatt litt igjen. Masse eple biter er det som gjelder. Var visst bare vi to denne gang, hah. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ja, det ser ut som om folk glemte det.. :'( Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Leste denne i fjor og la den inn i Google kalenderen min, nå ser jeg at den rykker stadig fremover blandt eventene. Nå må jeg huske og minne fruen på at det er Elpekakedagen neste uke. Bare så synd at det er så få epler igjen på det unge treet vårt i hagen og jeg tror ikke de ser så bra ut heller. Endret 21. september 2011 av Qumad Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) oi. nå var det rett før jeg glemte meg helt her... har laget andre planer for i morgen, men jeg skal nok få laget meg n eplekake alliekvel stikker ut i hagen og sjekker hvordan eplene er nå, sånn at jeg vet om jeg evt. må kjøpe noen i morgen edit: eplene var bedre enn i fjor, litt sure, men de var gode. Kommer til å bli knallfin i kaken i morgen Endret 27. september 2011 av Musty Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Oi, dette glemte jeg helt. I år igjen. Endret 28. september 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Oi, dette glemte jeg helt. I år igjen. Dagen har så vitt begynt (såfremt Du ikke bor i en tidssone som nærmer seg 29. så skal det værem er en nok tid til og lage en deilig eplekake. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) jeg har hatt en litt lang dag, og har ikke fått begynt enda. Men nå går turen ut i hagen for å finne epler, og så er jeg igang.. edit: da er kaken i ovnen. Endret 28. september 2011 av Musty Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 oi har glemt å oppdatere. Det ble meget god kake. Hadde litt for lite egg, så det ble litt for lite væske, men jeg erstattet med litt melk(!) så ble det knallbra. Spiste den varm med vaniljeis. Resten av kaken tok jeg med meg på jobb på torsdag morgen, men den ble glemt i bilen helt til fredag etter lunch. Så kl 1400 på fredag ble resten av kaken servert, og selv om den da hadde vært halvannet døgn i bil så var den fremdeles særdeles god. Gleder meg allerede til neste år Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Lite action her i dag, muligens det er få som har kommet seg hjem fra jobb enda? Hadde planer om å høste eplene i hagen i dag og lage eplekake men har blitt sendt ut på oppdrag i kveld så det må bli i morgen ser det ut til. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Litt sent å svare, men sikkert fordi det er min bursdag 28. september Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 djiizes... tror kanskje jeg glemte dette i fjor.... prøver igjen i år da... eplene i hagen var usedvanlig sure i år.. blir speennende å se hvordan de blir i en kake.. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 *glede seg til Søndag* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 *glede seg til mandag* 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Spiste eplekake forrige helg. Ingen epler i hagen i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå