Sameboe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Men eplekake smaker jo dritt. kjeften!!! Lenke til kommentar
MST Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Eplekake er best uten epler;)! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Men da har du jo bare Kake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 spiste det i dag jeg :O Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 åå nå fikk jeg lyst på eplekake og is! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Da får du nok dessverre vente i et år til, til den offisielle eplekakedagen! Neida... Eplekake kan spises året rundt, men 28. september skal den virkelig verdsettes og forgudes! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 nærmer seg nå.... fikk plutselig veldig lyst på eplekake her, og fant derfor ut at jeg måtte sjekke når det var vi ble enige om at Haageen skulle minne oss på det, og jaggu meg er det ikke mer enn noen dager til Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 nærmer seg nå.... fikk plutselig veldig lyst på eplekake her, og fant derfor ut at jeg måtte sjekke når det var vi ble enige om at Haageen skulle minne oss på det, og jaggu meg er det ikke mer enn noen dager til Gleder meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Oi, eplekakedagen! Gleder meg! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg viste ikke noe:( Jeg har ikke spist kake! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Join facebook eventen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eplekake er da ikke så godt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eplekake er da ikke så godt. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Huff huff, ta vekk eplene så er det spisbart. Min mening. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Liker bare eplekake uten epler jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eplekake er da ikke så godt. Hva snakker du om? Jeg snakker om eplekaker, og dens overdrevne smak. Den er god, men ikke god, om du skjønner. Gjør du sikkert ikke, men... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Eplekake er da ikke så godt. Hva snakker du om? Jeg snakker om eplekaker, og dens overdrevne smak. Den er god, men ikke god, om du skjønner. Gjør du sikkert ikke, men... Åja. Jeg skjønner, men jeg skjønner ikke, om du skjønner. Skjønner vel ikke du heller at jeg skjønner hva du vil at jeg skal skjønne, om du skjønner hva jeg mener. Skjønner? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg syns at eplekake er overvurdert. Selve kaken er god, men fyllet.. hva er det man kaller det? Varme epler? Det er ikke så godt. Så hvis man hadde droppet eplene og bare lagd kaken istedenfor, da ville det smakt... Nei, vent litt. Jeg lurer på om jeg har ombestemt meg.. Ja, det har jeg! Eplekake er faktisk utrolig godt! OMG! Ser dere hva jeg ser?! Innleggene mine! 1414! 14+14=28. I am the applecakeman! Endret 22. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Liker bare eplekake uten epler jeg. Så lag deg et sukkerbrød da! For man kan ikke kalle en eplekake uten EPLER for EPLEkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå