Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva er det som er så utrolig spesielt med denne dagen, og hvorfor spiser så mange eplekake 28. september? Diskuter dine eplekakeopplevelser, og hva du synes om Norges nye nasjonaldag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Fordi Eplekake = WIN!!!! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dette har jeg aldri hørt om før, men nå fikk jeg veldig lyst på eplekake og synes dette egentlig var en fin ide =) Dette har jeg aldri hørt om før, men nå fikk jeg veldig lyst på eplekake og synes dette egentlig var en fin ide =) Hm, det ble dobbelpost over pga litt nettproblemer... EPLEKAKE =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Om nom nom nom! Tok akkurat en varm og god eplekake ut av ovnen. Skal straks serveres med is! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Eplekake er nam. Spesielt om eplene kommer fra egen hage. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nei. Det er best når man må gå på epleslang! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nei. Det er best når man må gå på epleslang! Så lenge de ikke kommer fra butikken Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Det var godt med dagens andre eplekakemåltid! Flotte saker! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg spiste eplekake i dag. Med is. Den var god. Jeg ante ikke at dette var eplekakedagen - hvem har vedtatt det? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg, og vi andre i forumkafeen Det ble egentlig vedtatt når vi fant ut at 60% eller noe av de som var aktive på DNFK ista skulle spise / hadde spist eplekake i dag! Edit: Typo! Endret 28. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg spiste eplekake i dag. Med is. Den var god. Jeg ante ikke at dette var eplekakedagen - hvem har vedtatt det? og hvorfor var det ingen som informerte meg sli kat jeg kunne fått kjøpt ingredienser så jeg kunne laget en også Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Det ble dessverre vedtatt i dag! Beklager everyone! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 mel, melk, egg, bakepulver, smør, epler, SUKKER OG KANEL!! er en ultimate blandingen for å lage en helt fantastisk kake. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 OOoooooohjes! Resteeplekake i dag! Gött! Med vaniljeis og vaniljekrem! Jummiiii... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det ble dessverre vedtatt i dag! Beklager everyone! da håper jeg du tar på deg ansvaret å minne oss andre på det til neste år, slik at ikke fadesen fra i år blir gjentatt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spiste også eplekake i går... Ante ikke at det var eplekakedagen :o Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Det ble dessverre vedtatt i dag! Beklager everyone! da håper jeg du tar på deg ansvaret å minne oss andre på det til neste år, slik at ikke fadesen fra i år blir gjentatt. Skal prøve å huske det! Men må da få til det! Hadde vært kult å få til en offisiell dato etterhvert da! "Grunnlagt av hagengutten på diskusjon.no-forumet - Kudos!" Haha! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Facebook event Check it out! Bare tenkte sånn at folk kan huske det neste år også! RSVP now! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Men eplekake smaker jo dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå