Wooho Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du sier noe der @fatalicus Stakar jenta synes sikkert det er staseligt å være i lag sammens med en på 22, men vet ikke hva som kommer til å treffe henne. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du bør nok ta hensyn til dine eventuelle svigerforeldre. For å si det sånn, en veldig overbeskyttende far kan være skummelt om du ikke er godtatt. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror du skal være forsiktig, er nok utrolig lett å såre henne. Pass på at hun ikke føler seg brukt i og med at du bare vil ha et "roteforhold" som du sier. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har det så mye og si om han er så seriøs eller ikke? Hun er 16 år og bor i ingenmandslann, om to år er hun ferdig på videregående og vil ut i verden, være singel og finne seg sjæl. Hun kommer nok til å dumpe karen sin da uansett skal dere se. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) nei nei nei! For det første er tommelfingelregelen egen alder delt på 2 + 7 Dette betyr i ditt tilfelle 22/2 + 7 = 18 år Har du virkelig de samme verdiene og interessene som en 16 åring? Get a life loooser og bli en del av det virkelige samfunnet og ikke bygdetulling samfunnet.... Endret 30. september 2008 av Ni kon Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) er det lovlig er det lovlig Endret 30. september 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Gjest Guestguy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 nei nei nei! For det første er tommelfingelregelen egen alder delt på 2 + 7 Dette betyr i ditt tilfelle 22/2 + 7 = 18 år Har du virkelig de samme verdiene og interessene som en 16 åring? Get a life loooser og bli en del av det virkelige samfunnet og ikke bygdetulling samfunnet.... Hva skjer med den dumme tommelfinger regelen? Det varierer så utrolig fra person til person. Og hvem snakker om verdier og interesser når vi bare er ute etter å ha det gøy når vi sitter å kjeder oss i denne stakkarslige bygda? Det skal jo ikke bli noe forhold ut av dette... Det har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det skal jo ikke bli noe forhold ut av dette... Det har jeg funnet ut. Har hun da? Lenke til kommentar
Gjest Guestguy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det skal jo ikke bli noe forhold ut av dette... Det har jeg funnet ut. Har hun da? Hun har virket endel mer seriøs enn meg, og snakket om meg til vennene sine osv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da bør du ihvertfall klargjøre for ho hva du faktisk er ute etter. Dumt å gi henne falske forhåpninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå