Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er 16, jeg er 22

Gjest Guestguy

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har lest og lest i forumet her lately, og jeg har et spørsmål til dere "normale" folk.

Jeg bor i ei lita bygd med 1200 innbyggere. Det er veldig dårlig ratio her på jevnaldrende jenter, de flytter til byene, og de eldre guttene sitter igjen. Det har skapt et samfunn hvor det har blitt flere tilfeller der folk oppi 26-29 år gamle menn har etablert forhold med 16 år gamle jenter.

Jeg syns forsåvidt det er drøyt.

Men nå tenker jeg på meg selv i min situasjon der jeg holder på med ei på 16, og ho er 22. Jeg er veldig usikker på om jeg vil gå for noe forhold i fremtiden. Jeg vil helst ha dette som et rent roteforhold.

Hva slags inntrykk har dere av en gutt som meg? Er det ille? Jeg vil bare ha det gøy. Og jeg vet ikke hva jeg burde gjøre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et spm angående samme temaet, jeg har klart å få følelser for ei på 15 og er selv 17. Hun blir snart 16 og jeg blir snart 18. Sånn helt ærlig synes jeg ikke 16/18 høres så ille ut, men hun er født i 93 jeg er i 90, men samtidig er jeg født helt i slutten av året og hun helt i starten, så akkurat at det er før nyttår synes jeg er litt teit at skal skille dette. Lett å si at det er flere fisk i havet, men tror ikke dere hadde sagt det om dere hadde holdt på med noen dere har følelser for og hadde vært i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Jeg har et spm angående samme temaet, jeg har klart å få følelser for ei på 15 og er selv 17. Hun blir snart 16 og jeg blir snart 18. Sånn helt ærlig synes jeg ikke 16/18 høres så ille ut, men hun er født i 93 jeg er i 90, men samtidig er jeg født helt i slutten av året og hun helt i starten, så akkurat at det er før nyttår synes jeg er litt teit at skal skille dette. Lett å si at det er flere fisk i havet, men tror ikke dere hadde sagt det om dere hadde holdt på med noen dere har følelser for og hadde vært i samme situasjon.

2 års forskjell er greit nesten uansett alder....

Lenke til kommentar
Men nå tenker jeg på meg selv i min situasjon der jeg holder på med ei på 16, og ho er 22. Jeg er veldig usikker på om jeg vil gå for noe forhold i fremtiden. Jeg vil helst ha dette som et rent roteforhold.

Hva slags inntrykk har dere av en gutt som meg? Er det ille? Jeg vil bare ha det gøy. Og jeg vet ikke hva jeg burde gjøre!

Jeg syns du er for gammel for henne, hun er for langt unna 20 år til at det er greit i min bok. Finn deg en på din egen alder som rotevenninne ;)

Lenke til kommentar
Hei folkens.

Jeg har lest og lest i forumet her lately, og jeg har et spørsmål til dere "normale" folk.

Jeg bor i ei lita bygd med 1200 innbyggere. Det er veldig dårlig ratio her på jevnaldrende jenter, de flytter til byene, og de eldre guttene sitter igjen. Det har skapt et samfunn hvor det har blitt flere tilfeller der folk oppi 26-29 år gamle menn har etablert forhold med 16 år gamle jenter.

Jeg syns forsåvidt det er drøyt.

Hva er problemet? 16 år er da lovlig alder og de aller fleste jenter er ferdig utviklet som 16-åringer. Er jo bare å kjøre på med støting sier nå jeg.

Jeg har ikke lest gjennom tråden, men ikke hør på bedrevitere. Bestemor var 17 da hun giftet seg med bestefar som var 27. Og de klarte seg alldeles utmerket og levde sammen i over 50 år.

Lenke til kommentar

Jeg takker for mye respons på tråden min :)

Jeg har egentlig bestemt meg for å trå til med ho. Jeg vil ikke se andre få oppleve ho på den gøye måten som det ser ut til at jeg får smake på. Jeg tror uansett ikke jeg kunne fått noe spesielt av et vanlig "forhold" med henne, så jeg benytter meg heller av hennes drit deilige figur uten forpliktelser ;) Enn hvor lenge det kan vare...

Lenke til kommentar

Hvis hun vet at du føler dette så er det vel greit.

Så lenge du tar hensyn til hennes følelser og behandler henne pent.

Ikke kjører som et svin, drikker som en svamp, slår, lyger eller roter med flere.

Ikke presser henne til ting hun ikke har lyst til, eller manipulerer henne til det.

Eller hvis hun er kjempeforelska og du gir litt blaffen, synes jeg det er verre enn den aldersforskjellen.

Lenke til kommentar

Hvis hun vet at du føler dette så er det vel greit.

Så lenge du tar hensyn til hennes følelser og behandler henne pent.

Ikke kjører som et svin, drikker som en svamp, slår, lyger eller roter med flere.

Ikke presser henne til ting hun ikke har lyst til, eller manipulerer henne til det.

Eller hvis hun er kjempeforelska og du gir litt blaffen, synes jeg det er verre enn den aldersforskjellen.

Vel, jeg er ikke typen til å slå, lyge eller manipulere.

Men når ting kommer til et roteforhold er man ikke egentlig "pliktet" til å ta hensyn til andre sine følelser av den grunn. Jeg er kanskje litt egoistisk der, men hvis ting blir mer seriøst fra hennes side er det fortsatt ikke mitt problem.

Lenke til kommentar

Vel hvis det er sånn guttene er der, har jeg bare ett råd til henne:

flytt til byen :p

Så kan hun komme tilbake med en skikkelig mann når hun har funnet en der.

Og hvis du ikke finner det du trenger i hjembygda, er det ikke no skam i å ta seg en tur ut. Kan alltids flytte tilbake senere.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Jeg takker for mye respons på tråden min :)

Jeg har egentlig bestemt meg for å trå til med ho. Jeg vil ikke se andre få oppleve ho på den gøye måten som det ser ut til at jeg får smake på. Jeg tror uansett ikke jeg kunne fått noe spesielt av et vanlig "forhold" med henne, så jeg benytter meg heller av hennes drit deilige figur uten forpliktelser ;) Enn hvor lenge det kan vare...

Så med andre ord dere blir pulevenner, uten noen forpliktelser. Hvorfor postet du denne posten da???? :!: :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem med at dere er sammen.

Men om du er kun ute etter en roteforhold, og hun ikke er klar over det, men du fortsatt går for det, så har jeg bare ett ord til deg: rasshøl!

Jeg kan ikke fordra sånne folk. Vær ærlig med henne om hva du er ute etter!

Ser også at du skriver dette:

Jeg vil ikke se andre få oppleve ho på den gøye måten som det ser ut til at jeg får smake på.

Om hun tror du er ute etter ett forhold, så gjør dette deg bare til ett ennå større rasshøl.

Vær ærlig med henne, og om hun ikke vil være med deg, så hold deg langt faen unna. La hun få sjangsen til å finne noen som faktisk bryr seg om henne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...