Arnold Layne Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Amarok har ingen innebygd dekoder for mp3 filer og den spurte om jeg ville innstallere en plugin, og jeg trykket ja. Men deretter kom det melding om at jeg måtte innstallere pakken manuelt. Har søkt litt rundt og har ikke funnet ut hvordan man gjør det. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Visst du forteller oss kva for ein distro du bruker så kanskje Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Ja, selvfølgelig. Beklager Jeg bruker Ubuntu 8.04 Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 "apt-get install gstreamer" i console, eller åpne synaptics og søk på gstreamer eller mp3. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Med tanke på at Amarok ikke bruker gstreamer (som standard i alle fall) så er nok det en litt dårlig løsning. Men pakken ubuntu-restricted-extras burde fikse det og mye annet du sikkert også vil savne etterhvert. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 AmaroK byttet til Xine med KDE4? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 sudo aptitude install ubuntu-restricted-extras libxine-extracodecs Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 AmaroK byttet til Xine med KDE4? Amarok har alltid brukt xine. Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Man hadde iallefall muligheten til å kompilere mot GStreamer før, mulig det ekisterer i dag også, men det er ikke så vanlig å kompilere mot GStreamer (da man drar inn GStreamer i KDE). Vet ikke hvordan Amarok 2 blir, men regner med at de bruker det nye systemet til KDE4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå