Bjoornoor Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc og alt som hører til, kjøpte da med et Creative Inspire 4.1 4400. Altså 4 små høyttalere og 1 forsterker, problemet mitt er da at jeg kun har lyd i de 2 av høyttalerne og forsterkeren. Er temmelig sikker på at jeg har koblet riktig og alt det der, kan det ha noe å si med at jeg bruker det integrerte lydkortet på hovedkortet? Asus A7N8X, ikke deluxe. At det ikke støtter 4.1 lyd eller noe? Ikke vet jeg...noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 i kontrollpanel under ett av ikonene så kan du sette slik at win skal bruke 4.1høytalere, dette må sikkert også gjøres i medfølgende program Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Det fulgte ikke med noe program... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Finn driverCDen for lydkortet ditt. Er det Creative installerer du alle drivere derfra og alle programmer, så finner du Creative Mixer eller lignende, og du ahr 4 høytalere (hvis du har gjort som nevnt over, og også valgt så i Kontrollpanel) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 kjøpte du hk'et ditt i bulk versjon? Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Nei, det fulgte med lyd drivere til hovedkortet. Men jeg har ingen programmer hvor jeg kan gjøre sånne instillinger på. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 er det 5.1 analog utgang på hk'et diit støtter det garantert 4.1.... Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 hm...det er en grønn, blå og en rød utgang på hovedkortet. Og to kabler fra høyttaler systemet, en grønn og en svart. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 på mitt deluxe kort er: lyseblå, line in lime, fronthøyttalere rosa, mikrofon fiolett, bakhøyttalere orange, center/subwoofer inngangene på din surround er nok: grønn, fronthøyttalere sort: bakhøyttalere (det er det på min pc surround) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc og alt som hører til, kjøpte da med et Creative Inspire 4.1 4400. Altså 4 små høyttalere og 1 forsterker, problemet mitt er da at jeg kun har lyd i de 2 av høyttalerne og forsterkeren. Er temmelig sikker på at jeg har koblet riktig og alt det der, kan det ha noe å si med at jeg bruker det integrerte lydkortet på hovedkortet? Asus A7N8X, ikke deluxe. At det ikke støtter 4.1 lyd eller noe? Ikke vet jeg...noen som har peiling på hva det kan være? rettelse, 4.1 betyr 4 vanlige høyttalere og 1 lav frekvent høyttaler (subwoofer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå