Gå til innhold

Et litt irriterende problem!

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

Dette skjer 2-3 ganger i uka.spiller cod4 feks og så stopper maskina.får medling om at maskina ikke kan lese plata og at jeg må renske plata,restarte maskina og sett inn plata igjen.men de fleste ganger så kan jeg bare gå ut av selve spillet og starte det på nytt.og jeg spiller kun cod4 og plata er sjeldent ute av maskina.veeeeeeeldig irriterende når man har vert så heldig å hoste.noen her som har en forklaring?

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd selv at min forrige X360 hadde disse problemene, enkelte spill kunne etter en tid returnere en feilmelding som du refererte til.

Etter at jeg fikk igjen en "ny" maskin etter RRoD, så var ikke dette ett problem lengre, kan være at dvd drevet trenger en rens eller at det er defekt. Det var i alle fall ikke platene til meg som var problemet. Kan også være at enkelte merker av drevet er mer følsom for leseproblemer.

Lenke til kommentar
En litt irriterende emnetittel!

Men det kan kanskje være en idé å sjekke om disken har riper? :)

nei har ikke riper og den har stort sett sittet i maskina (hd) og vert forsiktig behandlet når jeg har tatt den ut.men i den nye oppdateringen skal det vist bli muglig å lagre spillene på maskina,så kanskje det fjerner problemet :hmm:

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...