untouch4ble Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg har tenkt å bygge meg HTPC/stuepc, men blir frustrert når jeg ser etter kabinett. Enten har de en stor skjerm, eller så er de for små, eller så har de en svær stor volum knapp på framsiden. Noen som kan anbefale meg? Mine krav: - Enkel å bygge i - Gode muligheter for kjøling - Usb utganger i front 2stk. - Svart - Ingen stor pregende skjerm - Ingen volum knapp eller hva det er på framsiden Hjelp! Edit: Dette har falt meg mest i smak hittil: LianLi Endret 28. september 2008 av untouch4ble Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er vel flere Silverstone samt noen Lian-Li som oppfyller de kriteriene. Se Microplex Lenke til kommentar
generalster Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med Antec NSK2480? Det er jeg veldig fornøyd med iaf! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg og Det er dog ikke direkte vakkert... Lenke til kommentar
generalster Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig, men det er ikke stygt heller! og det gjør jobben;) 800kr ink. psu er jo heller ikke så ille:P Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nope. Har ikke angret et sekund (gjømt den inni en IKEA sak ). PSU-en er forøvrig også av god kvalitet. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 NSK2480 finnes faktisk i sort også, men den er stein vanskelig å få tak i her til lands. Importerte mitt fra Australia (ikke veldig kosteffektivt)! Ellers er jo Antec Fusion den samme innmaten med litt mer "htpc" design. Lenke til kommentar
GeneralSvae Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har dette Silverstone-kabinettet og er knallfornøyd Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319899 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå