Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan finne og skjekke opp jenter?

Anbefalte innlegg

hei er en gutt på 18 som sliter litt med å skjekke opp jenter..

får det første kjenner jeg svert få.. og de festene jeg havner på er det skjelden jenter.. så blir som regel byen..

der ser jeg mange men vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med de..

greier ikke bare inlede en samtale liksom.. hva skal jeg si? blir jo bare halla hva skjer? osv 2 sec så vet jeg ikke hva jeg skal si.. står der å ehhh..

men kan ikke si jeg prøver så ofte heller..

tenker liksom hvorfor skal hu gidde å prate med meg.. se jenter bare kommer bort til kompiser å prater. på danse gulvete også..

greit de kjenner mange flere da men..

noen råd?

mhv Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går nok av seg selv hvis du klarer å slå deg litt mer løs, virker som du har litt dårlig selvtillit. hvis du står å prater med noen kompiser av deg med henda i lomma og blikket festa i gulvet er det ikke rart det ikke kommer bort så mange jenter, prøv deg på noen som ikke er så alt for hard to get først, da vil du mest sannsynelig ikke bli like nervøs. Og selvfølgelig det kjappeste og enkleste er å gå rett bort til ei jente å ta en såkalt opener. Men hvis du bare viser at du har det gøy så vil du slippe den delen for da kommer jentene til deg, også ikke bli redd for å drite deg ut eller noe sånn..

Lenke til kommentar

er ikke redd får å drite meg ut.. det har jeg gjort nok unsett så skader ikke igjen..

har ikke dårlig selvtilitt men sier ikke at den ike kunne hvert bedre..

har ikke blikket i gulvet.. det er høyt å langt det da..

Endret av eirik845
Lenke til kommentar

Du sier at du ikke veit hva du skal si etter 2 sek? da maa jeg bare spQrre, de jentene du snakker med, staar de der og ikke sier noe? er det bare du som leder samtalen? isaafall tyder jo det paa at jenta ikke er intressert.

Naar du treffer ei som er intressert kommer hu til og preike mye med deg, aa dere prater vanlig sammen.

Lenke til kommentar
Du sier at du ikke veit hva du skal si etter 2 sek? da maa jeg bare spQrre, de jentene du snakker med, staar de der og ikke sier noe? er det bare du som leder samtalen? isaafall tyder jo det paa at jenta ikke er intressert.

Naar du treffer ei som er intressert kommer hu til og preike mye med deg, aa dere prater vanlig sammen.

Har du aldri hørt om 90:10 forholdet?

Det spiller INGEN rolle hva du sier så lenge du sier det med selvtillit. Jeg gikk opp til en i går og hevdet at jeg nettopp hadde vært på Metro og hadde vondt i rompa (var selvsagt en spøk) og det funket flott. Men husk å underhold for at du SELV vil ha det gøy, ikke for å gjøre dama tilfredstilt. DU skal gi verdi, ikke motsatt.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har en mye enklere oppskrift: Man forholder seg til at man har dobbelt så mange ører som munn, og agerer i det forholdet. Lytt med oppmerksomhet. De fleste "elsker" nemlig "ekte" oppmerksomhet.

Man trenger slett ikke bruke hodet, bare være tilstede, og holde kjeft.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...