Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jepps, har seg sånn at jeg bor i et, for å si det mildt, "jævla høl" av et sted. Jeg blir gal av å bo her, jeg ser de samme folka hver dag, til hverdag og fest! Jeg orker ikke mer! Så, da har det seg sånn at jeg mest sannsynlig begynner på Videregående et stykke unna til neste år, og planen var vel egentlig å flytte på hybel sammen med en kamerat og jobbe på fritiden for å holde det gående. Er dette i det hele tatt mulig? Er det å anbefale å flytte ut så tidlig? Jeg vil bare ut (vekk fra mamma ) og starte livet mitt Endret 28. september 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk 1 Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvor langt unna da? Tror du ikke får borteboerstipend med mindre du bor over 40 kilometer fra hjemmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hmm, er vel ikke så langt unna nei, men det hadde jeg ikke tenkt på heller, hadde tenkt å jobbe for å betale leia, og med en kompiss går det jo lettere. Blir det vanskelig? 1 Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kan bli vanskelig, men ikke nødvendigvis... Kommer helt ann på hvor mye leie dere betaler, hvor mye dere forbruker av mat, klær, strøm osv, hvilken jobb du har, hva du tjener og hvor mye du har tid til å jobbe med tanke på skoleresultater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå