Gå til innhold

Ny litt alt mulig skjerm til under 1500kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Drover og bygger og finner komponenter til en pc jeg skla bygge. Har det meste klart for meg men ikke skjermen. Kravene mine er at det skal være en flatskjerm og widescreen. Skal bruke et kort jeg har fra før og har er på 256 mb skjermmine, vga utgang og dvi utgang. Skjermen skal brukes til litt spilling, skoleoppgaver og en del surfing. Vil helst ikke gi mer en 1500 men kan kansje til nød gå opp til 2000kr. Dette er kasnsje litt lite til en skjerm og være, og jeg har null peiling påå skjermen, så vist jeg må gi mye mer for en passe god skjerm så bare si i fra.

Er åpen for alt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da får vel jeg foreslå en liten mellomting. Asus VW222U er en glimrende skjerm til 1 700 kr. :)

Men finnes skulle gjerne ha hatt 19 tomemrs skjerm. Glemte og skrive det, men sier det nå :whistle:

Er veldig få som foretrekker mindre skjermer. Spesielt med tanke på at oppløsningen hopper opp et steg fra 19" til 22". Men hvis du virkelig er sikker på at du vil ha 19" (og det er ikke like bra!), kan du alltids kjøpe 19"-modellen av samme skjerm her. ;)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Da får vel jeg foreslå en liten mellomting. Asus VW222U er en glimrende skjerm til 1 700 kr. :)

Men finnes skulle gjerne ha hatt 19 tomemrs skjerm. Glemte og skrive det, men sier det nå :whistle:

Er veldig få som foretrekker mindre skjermer. Spesielt med tanke på at oppløsningen hopper opp et steg fra 19" til 22". Men hvis du virkelig er sikker på at du vil ha 19" (og det er ikke like bra!), kan du alltids kjøpe 19"-modellen av samme skjerm her. ;)

OK, skal se lit på hviken jeg velger. Er litt betenkt med begge derler. Får se, men takk for hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...