Piratepet Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Jeg har en harddisk som kanskje er ødelagt eller kanskje ikke. For når jeg setter inn harddisken i maskina, sammen med "hoved" harddisken. Så kommer det slags pip når jeg starter maskina. Men når jeg kommer inn og skal åpne harddisken, så kommer det ingen harddisk der. Og det kommer ingen lyd ut fra harddisken. Er harddisken da ødelagt eller gjør jeg noe feil ? Den har funka utmerket lenge, men så plutselig for et par år siden funka den ikke mer. Så jeg har ikke gjort noe med det. Men nå tenkte jeg at jeg spør noe av dere (Som forhåpentligvis har peiling) Hvis da harddisken er ødelagt. Er det mulig å få ut filene selv om det er ødelagt, eller er det bare å glemme filene som er inni den ? Hvis det er mulig, hvordan gjør jeg det ? Fortell!! Takk! Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei du! Jeg hadde en HDD fra IBM for en stund tilbake. Etter at den "tok kvelden" ville den bare virke hvis den var opp ned. Eneste råd/forslag jeg kan gi ;-) Hvis dette fungere så burde du kopiere ut filene så fort som mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå