lille1979 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Jeg har en bærbar pc fra HP. Jeg har Windows Vista og Windows media player. Jeg har aldri hatt større problemer, men nå åpner cd-rommen seg hvert 10. sekund uansett hva jeg gjør. Den åpner seg også hvis jeg prøver å spille av noe med den. Har noen peiling på hva dette kommer av og hva jeg kan gjøre for å få slutt på det? Det første som slo meg er at jeg kan ha fått noe dritt på internett, men verken virusprogrammet mitt (Norton) eller Spybot finner noe. Tusen takk!!! Lille Lenke til kommentar
zonko Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det første jeg tenkte på var at dette var en liten inntrenger som skaper problemer for deg. Ta en scan med superantispyware, den tar det aller meste om det skulle være noe der. Den andre muligheten er hardware-feil, at cd rom-en din er defekt. Jeg antar at maskina er relativt ny (siden du har vista), da dekkes dette av garanti og/eller forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
lille1979 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Tusen takk for tipsene! Da jeg kom hjem noen timer senere å slo på pc'n, var plutselig problemet borte.. Men det kan jo skje igjen, så da er jo superantispyware verdt å forsøke. Er det kompatibelt med Norton? Bzw kan man bruke det samtidig som Spybot? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det skal gå fint med Norton, ja. Har selv brukt det en del med Norton og Avast. Kjør en full scan så fort som mulig så får du fjernet det før det gjør større skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå