Howard Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 TEST: ASUS 52/24/52X USB2 Det så lenge ut til at 48x ville ble den maksimale CD-brennerhastigheten. Visse produsenter har derimot øket hastigheten ytterligere, blant andre ASUS. Vi har testet deres eksterne CD-brenner med 52x brennehastighet. Les testen her. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er det en tilfeldighet at Komplett har den på ukens tilbud akkurat nå? Så nemlig annonsen ved siden av artikelen mens jeg leste den... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Sikkert ikke, men hw.no må da vel få lov til å samarbeide litt med annonsørene Lenke til kommentar
Howard Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Er det en tilfeldighet at Komplett har den på ukens tilbud akkurat nå? Hei, ja, det er en tilfeldighet. Vi la også merke til det samme før publisering av testen, men kan nesten ikke holde igjen tester pga slike ting. Noen ganger må jo dette "krasje", med såpass mye reklame fra ulike aktører som det er på HW.no. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er det en tilfeldighet at Komplett har den på ukens tilbud akkurat nå? Hei, ja, det er en tilfeldighet. Er du sikker på det? Jeg så nemlig at dere publiserte et intervju med sjefen i Komplett, Erik Sandtrø. Dette intervjuet skrøt nærmest uhemmet av firmaet hans! Bare innrøm det: Dere gjorde det med vilje! Lenke til kommentar
Smb Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hmm, ASUS.... tror jeg går for Plextor jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå