anaconda Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mamma har tint mat på kjøkkenbenken igjen. Ja, jeg har sagt hva jeg mener om dette. Jeg har lest om hvordan bakterier formerer seg når maten ligger i romtemperatur i mange timer. I dag er det fisk, som hun nå steiker i panna. Er det slik at bakteriene dør når maten stekes? Er den trygg å spise, eller bør jeg lage noe annet til middag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Såfremt varmebehandlingen er grundig (kjernetemp. over 60 grader), går det fint an å spise det meste. Ville likevel anbefalt for mor at hun venner seg til å tine opp råvarene i kjøleskap. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nå må dere slappe av.. Har spist kjøkkenbenk-tinet mat i alle mine levedager uten å tatt skade av det litt engang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jada, sjeldent at noen dør av "lettskjemt" mat, men hvis man ønsker best mulig kvalitet så er det udiskutabelt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har fortsatt heller ikke dævva, så tror det går bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå