NM91 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Sitter uten pc for tiden, fordi den er på reprasjon Så jeg tenkte jeg skulle kikke gjennom noen bilder jeg har liggende på en ekstern harddisk her og fant disse to Tok dem på en fotballkamp mellom Everton og Derby som ble spilt i England i fjor. Egentlig er det, det samme bildet, bare litt redigert. Veit ikke helt om jeg likte det men :!: F/5,6 ISO-400 300mm 1/200sek Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg likte det vanlige, det redigerte virket forstyrrende og plagsomt for øynene. Fancy effekt, men ja. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Takk Er enig med deg at det ble litt forstyrrende effekt. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja, det ble litt forstyrrende. Men tror en litt mer rolig effekt hadde gjort seg, for ser at du er inne på noe. Men fint. Lenke til kommentar
emero Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ton ned effekten, og la mindre av personen som er i fokus bli affektert av den, så er du inne på noe. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Da skal jeg prøve på det så fort jeg får igjen pc'en min Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, det ble litt forstyrrende. Men tror en litt mer rolig effekt hadde gjort seg, for ser at du er inne på noe. Men fint. Hvoran får en til slik effekt? Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fant en guide i bladet, digital foto. Kan se om jeg kan scanne den inn å legge den her hvis det er lov og jeg finner bladet Edit: Nå fant jeg ikke det bladet, men jeg tror jeg brukte Radial Blur for å lage den "fukus effekten" eller hva man skal kalle det, også bare tok jeg den vekk over den personen i bildet. Endret 30. september 2008 av nm91 Lenke til kommentar
emero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 tenkte litt på noe sånt, om du ikke har noe imot at jeg tok meg friheten å prøve. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var bedre ja.. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 tenkte litt på noe sånt, om du ikke har noe imot at jeg tok meg friheten å prøve. Det er greit Ble nok litt bedre det der ja Lenke til kommentar
Adamra Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 er enig der altså. det siste med efekt blei bedre enn det første. blei liksom litt for mye på det første. men likte orginalen veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå