huldal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har fått kontakt med projektor. Men jeg ser bare bakgrunnen på skrivebordet... ingen ikoner etc. prøver og starte en film, men denne blir vist kun på pc skjerm.... og projektor bildet forblir min skrivebordsbakgrunn... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å reparere dette? Har en stasjonær eldre pc... har tilkoblet med s-video kontakt... mitt skjermkort er at typen ATI radeon et eller anna... Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 tror du må dra film-vinduet over på motsatt skjerm, dvs, gjør windows media player* "windowed", så drar du det mot høyre, helt til det kommer over på prosjektoren, så trykker du på den samma knappen igjen, den med "2 ruter på" *= Din mediavspiller/medieavspillerprogram Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 mest sannsynlig har du delt skrivebord. hvis du flytter musa ut til høyre tenker jeg den dukker opp på projektoren Lenke til kommentar
huldal Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Nei... var nok ikke så enkelt.... Edit: Jo det gikk.... Men jeg vil se film på prosjektoren når jeg maksimerer/full vindu visning på pc.... Dette går jo ikke.... Men jeg kan dra over til høgre.... Endret 28. september 2008 av huldal Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vista elr XP? Høyreklikk på skrivebordet, tilpass/Alternativer, skjerminnstillinger (Helt til høyre [XP], Helt nederst [Vista]) Så velger du skjerm nr 2, og trykker "Utvid skrivebordet til denne skjermen" Så prøver du på nytt Lenke til kommentar
huldal Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 xp har utvidet skrivebord..... har oppdatert innlegget ovenfor.... må ha tips...... skal se fotball klokken 6 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 du må bytte hvilken skjerm som er "sjef" høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper og instillinger. merk skjerm nr2 og huk av for "bruk denne som primær monitor" Lenke til kommentar
huldal Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 jeg prøver og kjøre projektor som "primær" skjerm men da får bl.a. ikke tilgang til "start" menyen.... går ikke ann og dra musa nedover heller for å føre vinduet.... ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå