Discordia Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ja har tenkt å ta steget å kjøpe meg mp3 spiller. Vil ha en til en rimelig pris (rundt 1000 lappen) og minne på 128mb eller høyere. Vil også ha muligheten til å legge mp3er innpå pcen fra mp3 spilleren. Grunn: Har isdn, men på skolen bredbånd, så da kan jeg laste ned mper på skolen, ta de innpå spilleren og hjem til pcen min. Genialt. Lenke til kommentar
john_a Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jazpiper Ubit med 128mb ram. Koster 1269,- på komplett! Det er bare å stappe den inn i usb-porten så kommer den opp som en ekstern harddisk. Men da må jo datan ha windows xp da... Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 er du sikker på at skolen din ikke kjører NT da? isåfall går det vel dritt med USB tilkobling..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 har en flashdisk og med win9x (98 me osv) så må du ha driver men det trengs ikke i nt 2000 xp og linux, er sikkert samme regler for deg Lenke til kommentar
Discordia Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Men det går vel an å laste ned en driver........ På min skole har maskinene win 98, men it-læreren min snakkte om at han skulle instalere driver for pen drive o.l. Folk er begynt å bli rimelig lei av disketter som er fulle, ødlagde osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå