Jethrotulling Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 er absolutt den kuleste sangen i verden! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er Hatebreed galt også nå da... Dødsschjipt imo. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 er absolutt den kuleste sangen i verden! Hehe... Dette var show... Er Hatebreed galt også nå da... Dødsschjipt imo. Eller brutal metalcore! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Der har du strengt tatt problemet. Skikkelig tullegenre. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Steklovata - Novi god Irriterende Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Steklovata - Novi godIrriterende Steklovata er jo herlig. Da vi hadde Lilja 4ever-temafest i gjengen gikk hele diskografien til Steklovata i ett sett. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Høres ut som en dårlig fest... Moro første gangen, men så innser man at dette er seriøst ment! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Høres ut som en dårlig fest... Moro første gangen, men så innser man at dette er seriøst ment! Rimelig vellykka faktisk. En må bare glemme at man hører dårlig musikk og leve seg inn i rollen som stusslig østblokkgutt Lenke til kommentar
haaken Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Alt av Maria Mena. Makan til gnagende musikk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg med flere eksempler ala disse irriterende "glemte" sangene? Scatman John - Everybody Jam John The Whistler - Im in Love Uncle Kracker - Follow me Yummie - Bobblegum Cartoon - Witch Doctor Dr. Bombay - Rice and Curry Brian McFadden - Real to me Vengaboys - We're going to Ibiza Thomas Werner - The Chicken Dance Noen som har lignende glemte slagere på lur? Trengs til en noe spesiell fest Endret 25. juli 2009 av Om1kroN Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Sjekk ut alt av Toybox. Kan forøvrig nevne Tarza, best friends, superman osv osv. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 DJ Mangoo - Eurodancer er vel kanskje ... ja ... Jeg må ut en turAHÆHUØHKFKDLØS AAHHH. &%/&%%& WHTUYRAHHAH RAAAAæææAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH."3 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 CC Cowboys - Kanskje du Nelly Furtado og en jeg ikke husker navnet på - Broken Strings Derfor sluttet jeg å høre på radio Lenke til kommentar
vZ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Finnes "Hi, Im Jonathan from Spotify" som mp3fil? Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Alle mulige rappe-sanger gir meg lysten til å ta selvmord. Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 boten anna! eller alt annet av basshunter Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 http://open.spotify.com/track/2jiBVzUnwi61bmrZ9KPxAq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå