Gjest Guest_anonym Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I går var jeg på do og så at avføringen min var gulaktig og i dag tidlig var den og så det, er det noen som vet hva dette kan skylde og bør jeg kontakte lege, eller skal jeg se om det går over først? takker til svar. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva spiste du dagen før? Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 havregryn, brødskiver, pølser, ris og havre gryn før jeg la meg. så tok jeg en tur på dass og da kom det gul avføring og i dag når jeg stod opp. Jeg har lest om grunner til det og jeg kan ikke tro at jeg har de og de sykdommene, men man kan vel ikke tenke på den måten så hvis det ikke skulle gå over burde jeg vel ta en tur til legen. Jeg har ikke merket noen smerter eller andre merklige ting bortsett fra gul dritt..... Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 det kom ikke i diare form, den var normal, bare GUL, noe jeg mener er unormalt.... Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 BUMP lol, noen forslag? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei. Dette kan skjer av og til, avhengig om du har vært syk eller hva du har spist. Hvis denne hvite avføringen er vedvarende, oppsøk legen din. Har du smerte i magen? Var avføringen ekstra ill-luktende? Vaio Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nei har ikke noen form for smerte i magen, syk? har ikke vært syk på fem år. Jeg drikker protein shake og spiser vanligvis en del grønnsaker de dagene jeg trener, men det var jo ikke i går. Jeg føler meg heller ikke i dårlig form og den luktet ikke noe spesielt. Er 17 år btw. BTW den er ikke hvit, den er gul aktig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) This thread is worthless without a picture! Endret 29. september 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 http://www.matvareguiden.no/bilder/8494.gif den har samme farge som sennepen Lenke til kommentar
Gjest Guest_Snuppi_* Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 I går var jeg på do og så at avføringen min var gulaktig og i dag tidlig var den og så det, er det noen som vet hva dette kan skylde og bør jeg kontakte lege, eller skal jeg se om det går over først? takker til svar. Er det avføringen i seg selv som er gulaktig eller er det gult slim i avføringen. Om det er det siste kan det hende du har en eller annen infeksjon i tarmen og burde gå til lege. Om avføringen er gul er vel det bare noe du har spist? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel i dag var dritten helt vanlig, så hvis det ikke skjer noe mer kødd så tar jeg det helt med ro. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 havregryn, brødskiver, pølser, ris og havre gryn før jeg la meg. så tok jeg en tur på dass og da kom det gul avføring og i dag når jeg stod opp. Prøv å spise dette igjen og se om resultatet blir det samme . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå