Gå til innhold

Hvordan gjør de det? Plugin? Gloweffekt?

Anbefalte innlegg

Sitter å ser litt på bilder på nett.

F.eks: www.pentbilde.com.

Hvordan får de så flotte farger og glød på bildene sine? Er det en plugin modul i Photoshop? Jeg nekter å tro at de bildene ikke er behandlet på noen som helst måte.

F.eks på Portrett bildene.

Noen som kan gi en liten pekepinn her på hvordan det får det til?

Last ned denne gratisplug'n til PS. Den kan gjøre bildene nice for deg den. Last ned plug ++ HER!

Sikkert et dumt spm.

Hvordan bruker man en plug-in?

Har lastet plug-in ned til min pc men skjønner ikke helt hvordan jeg skal få "startet" opp plug-in. (PS Elements 6.0)

Når den er pakket ut så du får en xxxxx.8bf fil. Fila legger du den ca her C:\Programfiler\Adobe\Adobe Photoshop CS3\Plug-Ins

Da vil den komme opp under filter i PS.

Endret av paalwa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
la0001.jpg

Lang lukketid og redigering i f.eks lightroom. Last ned siste version av lightroom og lek deg litt rundt i det. Utrolig hva som kan gjøres i lightroom. Jeg har nesten sluttet å bruke Photoshop til fordel for Lightroom. Photoshop brukes nå bare for tyngre redigering.

Om lukkertiden er på et par sekunder så tror jeg ikke det vil ha så stor effekt på skyene, så tror ikke det er to bilder som er slått sammen her.

_MG_9292.jpg

Lyssetting: 80%. Kamera og linse: 18%. Photoshop: 2%.

Lenke til kommentar
Om lukkertiden er på et par sekunder så tror jeg ikke det vil ha så stor effekt på skyene, så tror ikke det er to bilder som er slått sammen her.

Du har jo fuglene da. Så enten er fuglene redigert inn etterpå, eller hele himmelen. :)

Fuglene er redigert inn, ingen som har så like positurer. Se nøy etter å man ser at det er èn fugl, flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...