TiNuSsS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei, jeg har lyst på nytt senge tøy, letter etter et sengesett med damer, eller nakene damer på, men jeg finner det ikke Noen som kan hjelpe meg? MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 bare meg som tenkte ungkar her? tvilsomt. haha Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Så utrolig gøy Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det hadde vært genialt! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du får deg i hvert fall ikke ekte damer med et slikt sengesett. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Haha ^^, hadde bare vært artig og hatt det, men jeg har ikke funnet det ennå Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du får deg i hvert fall ikke ekte damer med et slikt sengesett. Tror du har rett der Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Livet som ungkar er hardt Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei, jeg har lyst på nytt senge tøy, letter etter et sengesett med damer, eller nakene damer på, men jeg finner det ikke Noen som kan hjelpe meg? MvH TiNuSsS Når du først har fått et sangesett med ei naken dame får du hun aldri bort igjen! Hold deg til Star Wars! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Zelda Skulle ønske jeg hadde det... Endret 1. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei, jeg har lyst på nytt senge tøy, letter etter et sengesett med damer, eller nakene damer på, men jeg finner det ikke Noen som kan hjelpe meg? MvH TiNuSsS Når du først har fått et sangesett med ei naken dame får du hun aldri bort igjen! Hold deg til Star Wars! Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, jeg har lyst på nytt senge tøy, letter etter et sengesett med damer, eller nakene damer på, men jeg finner det ikke Noen som kan hjelpe meg? MvH TiNuSsS Når du først har fått et sangesett med ei naken dame får du hun aldri bort igjen! Hold deg til Star Wars! Hva mener du med det? Påpeker her at noen damer vil aldri hjem etter endt økt. Skjønner at du ikke ahr det problemet:) Neidaaaaa.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du får deg i hvert fall ikke ekte damer med et slikt sengesett. Evnt at han ikke får det uansett, så kan like greit ligge og kose med sengesettet om natta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå