dymoletratag Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Helt utrolig. Ser på The Wire sesong fire for tida og tenkte med en gang på Randy(?) som selger godis til de yngre skolebarna. Dette gjør meg ikke mindre flau av å komme ifra Drammen iallefall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Haha, genialt xD ser det for meg små guttunger i 9- 10-årsalderen står der i svarte dresser med et par "bodyguards" rundt seg mens de selger nudler fra sin svarte koffert. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Haha tøft... ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skulle nettopp til å lage en slik tråd. Verden er mongo. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg skulle akkurat gjøre det samme. Med Quote fra artikkelen. Tro om jeg skal bli langer? Enkelt og komme i markede ser jeg. 20kr. Men jeg kan jo bare skremme de med litt knivfekting osv... Kanskje stille meg på hjørnet med en stor frakk med lommer på innsiden og lange. Jeg skjønner ikke hvorfor de kjøper nudler og spiser dem TØRRE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er en ting, jeg syns egentlig at det er godt, men uten tallerkt ol. må jo bare bli gris. Jeg får aldri opp krydderposen uten saks. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Når jeg gikk på barneskolen var det ikke akkurat Nuddelmafia, men folk tok med nudler og solgte litt her og der, men organisert var det ikke. Til slutt fikk vi en lapp med hjem som sa at det var forbudt med nudler på skolen. Mamma og Pappa lo seg ihjel og skannet lappen, et slikt gullkorn skal ikke glemmes :!: Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hahahahaha, noe av det kuleste jeg har sett på lenge. De skal ha for at de tjente litt penger, sikkert stas det i denne alderen. Tror alle foreldre tar dette med et stort smil. Bedre at de solgte nuddler enn røyk og snus ihvertfall. Endret 28. september 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det mange år siden Khaffner? Hvorfor begynner de igjen og selge? Noen må jo starte dette. Ungdomskole eller barneskole? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det mange år siden Khaffner? Når jeg gikk i 5. dvs ca år 2000/2001 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg husker selv at jeg og kompiser (da i 8. klasse) kjøpte samme type nudler (YumYum) i en underdog vietnamesisk butikk (Saigon, for Drammenskjennere). Da ikke for gjensalg, men som lunsj. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 haha, dette må ha vært det noe av det morsomste jeg har lest på vg.no xP ja, fy faen for et problem det er xD Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Haha, genialt xD ser det for meg små guttunger i 9- 10-årsalderen står der i svarte dresser med et par "bodyguards" rundt seg mens de selger nudler fra sin svarte koffert. hahaha. Ja, lo sjukt av det jeg også. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg husker selv at jeg og kompiser (da i 8. klasse) kjøpte samme type nudler (YumYum) i en underdog vietnamesisk butikk (Saigon, for Drammenskjennere). Da ikke for gjensalg, men som lunsj.YumYum eier ^^. OT: Skjönner ikke meg paa folk som spiser nudler törre, ville ihvertfall ikke betalt for d Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Når jeg gikk på barneskolen var det ikke akkurat Nuddelmafia, men folk tok med nudler og solgte litt her og der, men organisert var det ikke. Til slutt fikk vi en lapp med hjem som sa at det var forbudt med nudler på skolen. Mamma og Pappa lo seg ihjel og skannet lappen, et slikt gullkorn skal ikke glemmes :!: Du har vel ikke tifeldighvis lyst å uploade bildet xD? Seriøst artige saker det der Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Haha, leste dette selv i drammens tidene å må si jeg lo godt. Også var det ordet som ble brukt mot elevene som solgte da: Nuddelpushere Ellers er det jo fantastisk (på en måte) at barn finner opp noe slikt... :!: Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Den gule YumYum er best EDIT: Oisann, det var visst litt Off-T Endret 29. september 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Når jeg gikk på barneskolen var det ikke akkurat Nuddelmafia, men folk tok med nudler og solgte litt her og der, men organisert var det ikke. Til slutt fikk vi en lapp med hjem som sa at det var forbudt med nudler på skolen. Mamma og Pappa lo seg ihjel og skannet lappen, et slikt gullkorn skal ikke glemmes :!: Du har vel ikke tifeldighvis lyst å uploade bildet xD? Seriøst artige saker det der Skal se om jeg finner den Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åssen går det med letingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå