Gå til innhold

Er dette svindel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leiter etter et billig videokamera, og jeg ser at Sony DCRHC27E har fått gode kritikker overalt, så komer jeg over denne siden, som selger kameraet nesten 1000kr billigere enn alle andre: http://www.siba.no/products/product.aspx?I...5034d3a76f2c651

Skal jeg slå til, eller er dette svindel?

mm, jeg tror ikke at de svindler, det er jo SIBA er stort firma, men det er bare min mening!

Lenke til kommentar

1599 er fast prisen på kamra i butikken min. Men som sakt et utgått kamra. Hc53 får du til 1799, og billigere og mye bedre kamra. Slik at dette må du vurdere. Kan også USB streame video uten at jeg har prøvd det med 53 og 63. Slik at du slipper firewire for å overføre på pc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siba er en stor kjede med billige greier; jeg tror det beror på at det er et svensk firma, med svenske priser som de bare regner om til norsk valuta.

Et annet slikt alternativ er Scandinavian Photo, www.scandinavianphoto.no, som ikke har butikk i Norge ennå men som har nettbutikk med bra priser og jättegod service! Det får man dessverre ikke alltid hos de store kjedene... Jeg har iallefall selv nettopp kjøpt et kamera derfra, og jeg er en glad laks. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det svindel, men det kan jo være at de har feilpriset det, eller at det er pris uten moms og det ikke er mulig å se. Selv om jeg ikke tror det siste. Om det er feilpriset er ikke ditt problem, om du bestiller det så det eneste de kan gjøre hvis de oppdager at det er feilpriset er å stoppe salget, om de ikke lar deg få kjøpe det til den prisen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...