Mr.Karlsen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei du, tenker å kjøpe en Macbook i USA. Vet godt at alt kan endres på OSV men kan noen gi meg en forklaring på hvordan tastaturet er forskjellige fra det Norske? Hvordan kan man skifte språk på tastene? MVH OLe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er usikker, men fremgangsmåten slik jeg tror vil være å endre innstillingene på maskinen til norsk tastatur oppsett (usikker på om det er lagt inn på amerkanskje maskiner, men kan sikkert lastes ned fra et eller annet sted). Så kjøper du taster (tror det går an), og bytter ut de feile med de riktige. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Man bytter ikke ut tastene, man bare omkonfigurerer dem...er ikke 100% derfor spørr jeg dere Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ... men kan noen gi meg en forklaring på hvordan tastaturet er forskjellige fra det Norske? Eneste froskjellen på tastene er hva som er gravert på dem. Hvilke tegn de mappes opp mot i operativsystemet styres av dette. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ok, det jeg trodde. Da er vel saken biff, takker for hjelpen Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sikkert litt sent å svare, men jeg sitter på en MacBook Pro kjøpt i USA og som PerB sier er eneste forskjell hva som er ingravert på tastene. Tar bare noen minutter å finne ut og litt tid til å bli vant med. Ellers er det veldig enkelt (og billig ) Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Japps, jeg trur jeg kjøper i den Norske.... Har egne grunner til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå