lasse_hansen87 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei sann.. Har et lite problem, jeg skal nå formatere min ps3. Og pleier da å kopiere alle savegames over på en USB minnepenn... Men da jeg skulle kopiere savegamesen til Mercenaries 2: World in Flames spillet så får jeg beskjed om at dette ikke går.. Virker som filen er sperra eller noe, får ihvertfall ikke lagt over disse 3filene, som er savegames.. Noen forslag? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 ingen som kan hjelpe meg ang dette? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ingen som kan hjelpe meg ang dette? Er nok redd du må ta full backup av PS3en din om du skal få over kopibeskytta filer. Ergo må du nok ha en ekstern hardisk for å få plass. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 okay, det er ikke noen annen måte man kan få lagret kun de kopibeskytta filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå