Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei =) Når vet jeg at den 6 uker gamle katten jeg skal få, skal på do? Jeg skal få den kattungen men hvilke "symptomer" viser den for og vise att den må på do? Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
Microfiber Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei =) Når vet jeg at den 6 uker gamle katten jeg skal få, skal på do? Jeg skal få den kattungen men hvilke "symptomer" viser den for og vise att den må på do? Takker for alle svar =) Den går vell rundt og stresser og når du ser den skal til og gjøre det da vet du det ;-) Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Takk får kjapt svar Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Varierer vel litt fra katt til katt, men her har de pleid å trave rundt litt rart, mer langs kanter etc, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det ser rett og slett ut som de må på do men ikke vet hvor de skal gjøre av seg, lærer som regel fort og om du tror den må på do, putt den på kassa og se om det skjer noe ^^ Andre har kanskje andre bedre tips? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Min gamle katt pleide ihvertfall å klore på døren og mjaue samtidig. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Og en annen ting.. hvordan kan jeg liksom si til katten: HER ER DOEN DU SKAL BRUKE . Hva må jeg gjøre da ? Endret 28. september 2008 av Tommy12 Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal kattungen bli tatt fra mora når den er bare 6 uker gammel? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har du kattunge på 6 uker sammen med mamman, eller har du fått deg en kattunge på SEKS uker?? Det er seks uker for tidlig til å bli gitt bort Når de er seks uker kan de finne på å tisse litt her og der. Løft den på kasse hvis du ser den går langs veggen, og evt skraper. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Skal kattungen bli tatt fra mora når den er bare 6 uker gammel? Nei jeg skal ikke få den om før 3 ukr Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 aha.. men fortsatt for liten minst 10. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Skulle vist ikke få den før om 4,5 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Sånn kjapt mens jeg er innom tråden, vår katt mjauet og gikk rundt litt stresset. Vi tok katten og satt den i kassen hver gang den gjorde det og det fungerte. Når det var tid for å gå på do ute, tok vi den ut hver gang den viste "samme symptomer", og viste den med å grave lett i jord og moll rundt huset. Dette funket iallfall med vår katt. Lykke til. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 du merker at katten må på do når den setter seg på huk i sofaen og lukker øynene... denne reaksjonen følges ofte med en stram lukt Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Og en annen ting.. hvordan kan jeg liksom si til katten: HER ER DOEN DU SKAL BRUKE . Hva må jeg gjøre da ? For å lære katten hva doet skal brukes til så sett katten ofte oppi sandkassen (doet) det fungerte utmerket for min lille kattepus når jeg fikk han. samtidlig så kombinerer du dette med å lære deg adferden til katten . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå