OneTwoThree Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei. Kan jeg bytte passord på det tråløse nettverket mitt? Jeg bruker dlink. Hvor og hvordan isåfall? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du finner slikt på produsentens hjemmesider og/eller i manualen. Du skal gå inn på ruteren via nettleseren din, bare skriv 192.168.1.2. Om det er den ipen eller en annen finner du ut ved gå inn på kjør -> cmd -> ipconfig. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 når du har kjørt "ipconfig" i CMD så får du opp ip adresse under "gateway". Stor sjangse for at dette er ip adressen til din trådløse router. bruk så din nettleser (f.eks Internet explorer) til å gå inn på denne adressen. (192.168.1.1 ...) Når du logger inn på din trådløse router for du sikkert spørsmål om brukernavn og passord. Dette står i manualen til routeren din. Er ofte admin som brukernavn, og ingenting som passord. eller admin / admin (brukernavn/passord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå