medlem-167662 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei. Jeg formaterte pcen fra Vista Premium til xp pro, men jeg får ikke installert alle driverne. Er en knapp på denne pcen som er Compaq Presario CQ50-105EO som jeg må trykke på for å slå på den trådløse nettadapteren da, men etter at jeg formaterte pcen så funker ikke denne knappen da ? Den står og lyser som den skal, men den finner ikke nett, og jeg kan ikke bruke den til å være på nett med (må bruke kabel eller kjøpt usb nett) Dette irriterer meg veldig, så lurer på om noen har noen svar til dette som kan kanskje hjelpe meg ? Hadde vært ekstremt hyggelig (: Om det er noe info dere trenger om pcen eller noe lignandes så er det bare å spørre Takker for alle svar ^^ - Mvh, en som trenger hjelp Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Den knappen pleier å være en fysisk bryter, så den skal fungere uavhengig av hvilke drivere/Operativsystem du har. Tipper du ikke har installert riktig driver for ditt trådløse nettverkskort. Lenke til kommentar
medlem-167662 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Spørte leverandøren, og drivere / programmet er bare lagd for vista atm, så da jeg formaterte til vista igjen funka alt 100% ^^ iha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå