Pallantir Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Min sønn går i 8. på Risør ungdomsskole, men kjenner ingen gamere der. Er det noen her fra den skolen som spiller CS, TF2, LotRO og lignende, så ta kontakt! Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 8 år + CS Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 BFF var 8 år i 8 klasse. 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 8 år + CS går i 8. på Risør ungdomsskole 13 år. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 sånn går det når man skummleser ^^ Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Min sønn går i 8. på Risør ungdomsskole, men kjenner ingen gamere der. Er det noen her fra den skolen som spiller CS, TF2, LotRO og lignende, så ta kontakt! Sønnen din er vell så oppegående at han kan spørre seg litt rundt. Er ikke det litt mer sannsynlig å treffe på de riktige da? Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Kanskje du har glemt hvordan det er å være en sjenert 13-åring med kviser og liten selvtillitt? 4 Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Er SNART 8. klassing men går IKKE på Risør ungdom skole men spiller mer enn gjerne med han! Om du skulle vise interesse så ta kontakt: [email protected] eller [email protected] Desverre har jeg foreløpig bare tf2,minecraft,dungeon Defenders og Call of Duty 4 da... Lenke til kommentar
MrCookieJr Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Og SPORE! Men det er kjedelig og singleplayer spill tror jeg. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Bør være forsiktig, Birkedal het Mona på nett 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Tremenningen min tror jeg er en gamer, han er ett år yngre tror jeg da Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 la nå guttungen finne sine egne venner! gud så flau jeg hadde vært om jeg fant ut at fattern leita etter venner for meg på nettet 4 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Og gud så flau jeg ville vært om jeg hadde oppdaget at jeg svarte på en zombietråd fra 2008! Saken løste seg for øvrig utmerket med et par PM'er fra folk på riktig skole den gangen, det var faktisk junior selv som ba meg legge den ut... 2 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Og gud så flau jeg ville vært om jeg hadde oppdaget at jeg svarte på en zombietråd fra 2008! Trolo ;D Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Går på risør ja Eller i nærheten o.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå