GeXtheGekko Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Heisan Får vistaen (home premium) min et engelsk systemoppsett hvis jeg reinstallerer det og velger engelsk språk? For nå er det slik at diverse mappelinker ikke funker ordentlig, og da sa foreleseren at det var fordi vi hadde en norsk vista. For eksempel, i porgrammet gnu octave, når jeg skal lagre script så prøver den å lagre scriptet i brukere>Magnus>Octave, mens den egentlig på engelsk vista skal skal ende opp i programfiles>octave. Siden den lagrer det i brukere>Magnus>Octave, funker ikke scriptet og jeg må da hver gang endre lagringsdestinasjon for at det skal funke. Det samme gjelder nedlastinger og downloads mappen, har opplevd at programmene bytter litt på hvor de har lyst til å lagre filene. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Aldri vært borti noe slikt selv, men sist jeg sjekket så kunne bare Vista Ultimate endre språk. Alle ultimate lisensnøkler kan også aktivere en annen vistalisens. Lenke til kommentar
GeXtheGekko Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Hm, det er jo litt dumt... Fant ut istad at jeg ike har mulighet til å velge noe annet enn norsk som språk under reinstallasjonen heller. Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Men du har mulighet til å endre språk i vista ultimate med språkpakker, jeg ser på de akkurat nå. Endret 28. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå