arela Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ønsker du en litt oppjazzet "gå tur med" linse, så er det en her for en Canon-fotograf. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ah, endelig et objektiv til alle formål som også er liten og nett. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herlig. Med en nærgrense på bare 120 meter så er den jo også ideel for macro. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Må vel være litt i "über-entusiast" for å handle noe slikt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 lurer på og legge inn et bud,kan jeg bruke min monopod montert på kameraet tro med dette objektivet ? Må jo bare være perfekt og bruke på fugler i flukt,du kan jo ta bilde av lusa på dem. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Lurer på hva nærgrensa er på... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Herlig. Med en nærgrense på bare 120 meter så er den jo også ideel for macro. Lurer på hva nærgrensa er på... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg tror dette er det eneste SLR-objektiv jeg har sett som overhodet ikke ligner på noe som har med foto å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 PMnormal: Jeg tror dette er det eneste SLR-objektiv jeg har sett som overhodet ikke ligner på noe som har med foto å gjøre i det hele tatt. Helt enig - jeg tenkte faktisk på et gammelt lokomotiv først. Nå er vel ikke et slikt lokomotiv bygd enda Nautica: Må jo bare være perfekt og bruke på fugler i flukt,du kan jo ta bilde av lusa på dem. Like enkelt som å vinne i Lotto (kanskje en Verdaling kjøper den?) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Synes det ser mer ut som et masseødlegelse våpen jeg Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 denne skal jeg ha, i morgen bærer det en tur på narvesen etter flakslodd hvis noen spør hva jeg skal med den, så kommer den vel til og være montert mot naboen til en hvær eneste tid , kansje man får noe man kan presse naboen med Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Din lille pervo-voyeur Lenke til kommentar
M.H Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hadde jeg kun sett bildene og ikke vist hva det var, hadde jeg sikkert trodd det var noe som hører hjemme på en militærbåt elle lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå