Gå til innhold

Ta med proteinpulver til militæret

CR-7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal i utgangspunktet ikkje være noke problem, men eg veit om en som eg var i militæret med som ikkje fekk tatt inn proteinpulver. Eg er litt usikker på kva som skjedde, men det blei iværtfall tvil om kva pulveret egentlig var so dei konfiskerte pulveret i lang tid.

Så for å være på den sikkre sida så kan det kanskje være greit å kun ta med ein uåpna og forsegla boks?

Lenke til kommentar

Troppsjefen min sa at vi fikk "ikke" lov og bruke det, selv om det var lovlig. Han kunne jo ikke stoppe oss, men han ville ikke anbefale det osv osv. Da forsvaret har satsa på "grønt" forsvar. Sunne matvaner, riktig trening osv.

"Træng itj nå jævla pulver førr å bli stærk. Træn på rekti måte førr fan!"

Lenke til kommentar
Troppsjefen min sa at vi fikk "ikke" lov og bruke det, selv om det var lovlig. Han kunne jo ikke stoppe oss, men han ville ikke anbefale det osv osv. Da forsvaret har satsa på "grønt" forsvar. Sunne matvaner, riktig trening osv.

"Træng itj nå jævla pulver førr å bli stærk. Træn på rekti måte førr fan!"

Men det stemmer jo også:) Jeg har fått inntrykk at de fleste av forsvarets kantiner har god standard når det gjelder maten som blir servert, så om jeg tar med proteinpulver så er det ikke sikkert det blir brukt mye!

Lenke til kommentar

I min tid i forsvaret fikk vi servert, om ikke akkurat den mest velsmakende maten, men sunn var den.

Og kantina var så og si full hver eneste dag, unntatt når det var fisk. Da var det innom nærmeste butikk med fastfood.

Bodde også på rom med en som hadde proteinpulver. Tror det var sånn 10liters-boks. Så kjør på, er helt lovlig.

Lenke til kommentar
jau seff er det lov, glem ikke brunkremen og vaselin i samme slengen

Word.

crazy-lips-demotivational-poster.jpg

Hvorfor skulle du ta med proteinpulver egentlig? Du får nok protein gjennom maten, i allefall hvis du spiser nok. Har aldri skjønt hvorfor folk tror på "ekspertene" som forteller at proteinpulver er så viktig, særlig etter trening. Det stemmer at opptaket er høyere da, men det er marginalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...