CR-7 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har akkurat Fullført Rekrutten, Jg tjenester gjør i Tromsø, Skjold, Har tentkt til å ta med Proteinpulver, Fra oslo til Tromsø, Vil det bli no problem? Skal til sverige å kjøpe imorgen, Så trenger svar fort:S Takk på Forhånd! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal ikke være noe problem så lenge det ikke er noen ulovlige stoffer i det. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tommelfingerregelen er, så lenge det selges over disk i Norge, er dette noe du får lov til å bruke. Det du må huske på er å oppbevare det i orginalembalasjen når du tar der med opp til Skjold. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvorfor skulle det bli noe problem? Proteinpulver er like ulovlig som brødskiver. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det skal i utgangspunktet ikkje være noke problem, men eg veit om en som eg var i militæret med som ikkje fekk tatt inn proteinpulver. Eg er litt usikker på kva som skjedde, men det blei iværtfall tvil om kva pulveret egentlig var so dei konfiskerte pulveret i lang tid. Så for å være på den sikkre sida så kan det kanskje være greit å kun ta med ein uåpna og forsegla boks? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 hvis de nekter er det bare dem som er vrange. var mange i troppen min som hadde med proteinpulver, ingen som sa noe om dette. det er bare og fortelle hva det er, og hva det er til, så bør det gå greit. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Absolutt.. og det er jo heller sjelden ett problem å ha med proteinpulver. Jeg har også hørt om folk som har fått den konfiskert pulveret sitt, derfor er det greit og ha det med i orginal embalasje og gjerne uåpnet. Da er det bare å gå til befalet og høre om dette er greit. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Troppsjefen min sa at vi fikk "ikke" lov og bruke det, selv om det var lovlig. Han kunne jo ikke stoppe oss, men han ville ikke anbefale det osv osv. Da forsvaret har satsa på "grønt" forsvar. Sunne matvaner, riktig trening osv. "Træng itj nå jævla pulver førr å bli stærk. Træn på rekti måte førr fan!" Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Troppsjefen min sa at vi fikk "ikke" lov og bruke det, selv om det var lovlig. Han kunne jo ikke stoppe oss, men han ville ikke anbefale det osv osv. Da forsvaret har satsa på "grønt" forsvar. Sunne matvaner, riktig trening osv. "Træng itj nå jævla pulver førr å bli stærk. Træn på rekti måte førr fan!" Men det stemmer jo også Jeg har fått inntrykk at de fleste av forsvarets kantiner har god standard når det gjelder maten som blir servert, så om jeg tar med proteinpulver så er det ikke sikkert det blir brukt mye! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Selv om maten ikke alltid var så veldig god, så var den ihvertfall alltid sunn. Det skal de ha Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I min tid i forsvaret fikk vi servert, om ikke akkurat den mest velsmakende maten, men sunn var den. Og kantina var så og si full hver eneste dag, unntatt når det var fisk. Da var det innom nærmeste butikk med fastfood. Bodde også på rom med en som hadde proteinpulver. Tror det var sånn 10liters-boks. Så kjør på, er helt lovlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Man kan si hva man vil om maten i forsvaret. Men jeg fant det ganske vanskelig å trene uten kosttilskudd, da man ikke kan spise når man vil i forsvaret. Maten i kantina var i alle fall bare å glemme. Lenke til kommentar
Jarvis Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 jau seff er det lov, glem ikke brunkremen og vaselin i samme slengen Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 jau seff er det lov, glem ikke brunkremen og vaselin i samme slengen Word. Hvorfor skulle du ta med proteinpulver egentlig? Du får nok protein gjennom maten, i allefall hvis du spiser nok. Har aldri skjønt hvorfor folk tror på "ekspertene" som forteller at proteinpulver er så viktig, særlig etter trening. Det stemmer at opptaket er høyere da, men det er marginalt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor skal han ikke ha med proteinpulver? Fint å i alle fall ha vært på sesjon før man er ekspert på forsvaret. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor skal han ikke ha med proteinpulver? Fint å i alle fall ha vært på sesjon før man er ekspert på forsvaret. .... og der sporet diskusjonen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå