midtownmadnes Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 få en kamerat som de ikke kjenner, og få han til å spørre dem om de har noen harddisker osv til salgs. Hehe det er vell ikke HArDISKEN men det som er PÅ hardisken han vill ha tilbake... sikkert HD en også men først og fremst Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 få en kamerat som de ikke kjenner, og få han til å spørre dem om de har noen harddisker osv til salgs. Hehe det er vell ikke HArDISKEN men det som er PÅ hardisken han vill ha tilbake... sikkert HD en også men først og fremst Får han tilbake hdd har han da noe. Tipper de har formatert nå, men hvis du ber en trusted venn, be en anne trusted venn, kan det jo hende de er så dumme å gå på...Tviler nå egentlig da men... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Vell for og si det slik : Dotten har ikke stjålet diskene fra meg. Han driver et firma og jeg tviler STERKT på at et firma kan gjøre slik. Jeg har snakket med Dotten endel og han virker som en veldig grei person.. Han har tilogmed lovet meg kompansasjon fordi de diskene jeg kjøpte hos han ble stjålet.. DET er noe det står respekt av. Og angående den diskusjonen om fjortisser OSV så er det bare kødd. Ikke alle trenger og bli en fjortis. Mange personer sier at jeg oppfører meg slik nå ,men det er fordi det ikke finnes noen definisjon av hva en fjortis gjør eller er. Så før dere besylder folk for noe så bør dere komme med en definisjon av hva en Fjortiss er da. EDIT: Dataene på hardiskene er ikke så veldig farlig siden det ikke tar så veldig lang tid og fylle de opp igjen. Det er det økonomiske tapet som virkelig svir siden jeg ikke akkurat har en stor inntekt og dermed så er 7000kr endel penger. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Han har tilogmed lovet meg kompansasjon fordi de diskene jeg kjøpte hos han ble stjålet.. DET er noe det står respekt av. Reeeeeeespect! ... ! det er jo jævla bra da .. dotten er en hygglig kar ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Han har tilogmed lovet meg kompansasjon fordi de diskene jeg kjøpte hos han ble stjålet.. DET er noe det står respekt av. :o wow Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Vell han betaler selvfølgelig ikke alle pengene ,men han sa at han skulle hjelpe meg litt. Får håpe han ikke glemmer det da.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Altså DAMN! Noe er bedre enn ingenting og at han i det hele tatt gir deg noe er helt utrolig. Det finnes slike mennesker altså. Verden er ikke så fortapt afterall. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Kanskje han kommer opp til deg med noen pakker det ikke er merkeadresse på og gir deg dem? Man kan jo ikke vite.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Kanskje han kommer opp til deg med noen pakker det ikke er merkeadresse på og gir deg dem? Man kan jo ikke vite.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Han ga meg en fair pris på endel nye PCdeler og en gratis 256 BH5 brikke.. Jeg kjøpte altså noe for 350kr (2x256 BH5) og fikk verdier for nesten 2000kr igjen (2x512mb Twinmos PC3200).. dette synes jeg var veldig bra Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Anmeld saken. Om du mistenker to stk så tror jeg tilogmed politiet gidder å innkalle dem til avhør.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 ganske synd at det er ca 2.5år siden dette skjedde ,men det ble anmeldt ,men saken ble henlagt.. Svarte bare på et spørsmål Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Denne lar me vel ligge i fred? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg