Blod Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skjønte det ikke helt? oversette noen? du, tom jeg skjønnte det jo kan du angre på at du er en bergenser nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skjønte det ikke helt? oversette noen? du, tom jeg skjønnte det jo kan du angre på at du er en bergenser nå Hmm... Eg må ha vært grådig trøtt eller noe når eg skrev det. 4real :oops: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skjønte det ikke helt? oversette noen? du, tom jeg skjønnte det jo kan du angre på at du er en bergenser nå Hmm... Eg må ha vært grådig trøtt eller noe når eg skrev det. 4real :oops: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 /me kondolerer. Håper jeg ikke "mister" dataen på TG Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er et noe som dekker tap ved tyveri på tg? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 seriøst svar: kontakt skolen, gi dem navnet på de mistenkte. hjelper ikke det går du til snuten, hvis saken din er det spesielle % må du banke de mistenkte opp jeg blir med. vet at jeg bare er 13 år, men det er alltids gøy å slå noen sånn ordentlig. min teori: du sier at du kjøpte diskene fra en på forumet her for 7000kr?? kansje han og de mistenkte sammarbeidet, og stjal de tilbake. og kansje han til og med hadde forsikring på diskene sine?? da har han triksa 7000 fra deg og 7000 fra forsikringsselskapet. hmmm.... dette lukter forsikringssvindel og det er ikke bra. det er vell ganske høy straff for det hvis du enda ikke har føtt de tilbake: send en pm til meg og et par andre her så går vi å grisebanker dem!! Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 HAHA jonas nå må u faen roe deg ned HELT! Men kan noen gi meg en update i saken er de tatt hva har elerl skal skje nå? Jonas det er Tage! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 min teori: du sier at du kjøpte diskene fra en på forumet her for 7000kr?? kansje han og de mistenkte sammarbeidet, og stjal de tilbake. og kansje han til og med hadde forsikring på diskene sine?? da har han triksa 7000 fra deg og 7000 fra forsikringsselskapet. hmmm.... dette lukter forsikringssvindel og det er ikke bra. det er vell ganske høy straff for det hvis du enda ikke har føtt de tilbake: send en pm til meg og et par andre her så går vi å grisebanker dem!! han kjøpte dem jo av "gangster" dotten jo Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 seriøst svar: kontakt skolen, gi dem navnet på de mistenkte. hjelper ikke det går du til snuten, hvis saken din er det spesielle % må du banke de mistenkte opp jeg blir med. vet at jeg bare er 13 år, men det er alltids gøy å slå noen sånn ordentlig. min teori: du sier at du kjøpte diskene fra en på forumet her for 7000kr?? kansje han og de mistenkte sammarbeidet, og stjal de tilbake. og kansje han til og med hadde forsikring på diskene sine?? da har han triksa 7000 fra deg og 7000 fra forsikringsselskapet. hmmm.... dette lukter forsikringssvindel og det er ikke bra. det er vell ganske høy straff for det hvis du enda ikke har føtt de tilbake: send en pm til meg og et par andre her så går vi å grisebanker dem!! Skal si du er en smarting.... Du er ikke lite frekk som antyder at jeg driver med forsikringsvindel, men skal heller se gjennom fingrene siden du kun er 13 år :wink: Du har sett for mye på dårlige amerikanske tv-serier. Gjør alle en tjeneste og ikke bli politi når du en gang blir voksen En ting til. Å syntes det er gøy "å slå noen sånn ordentlig" viser at du tydeligvis har et par problemer oppe i toppen. Skjerp deg litt, får håpe det var din egen form for humor og at du ikke mente det alvorlig. Du får ha en ellers fin dag Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Du bemerker han er 13 år.. så tror du han MENER at han vill banke noen ordentlig faen get a life.... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Du bemerker han er 13 år.. så tror du han MENER at han vill banke noen ordentlig skitt get a life.... Skulle ikke forundre meg. Pre-fjortisser mener mye rart Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Du bemerker han er 13 år.. så tror du han MENER at han vill banke noen ordentlig skitt get a life.... Skulle ikke forundre meg. Pre-fjortisser mener mye rart kansje du ikke så det, men jeg skrev at jeg er 13 år og ikke 14. 14=fjortis, 13=trettis Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Du bemerker han er 13 år.. så tror du han MENER at han vill banke noen ordentlig skitt get a life.... Skulle ikke forundre meg. Pre-fjortisser mener mye rart kansje du ikke så det, men jeg skrev at jeg er 13 år og ikke 14. 14=fjortis, 13=trettis Kanskje du ikke så at jeg skrev pre-fjortiss. Når du blir litt eldre vil du lære at ordet "pre" brukes for å indikere "før", som i "før du blir fjortiss". En annen ting du også vil forstå når du blir eldre er at fjortiss ikke er en alder, men en mental tilstand Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 /me kondolerer. Håper jeg ikke "mister" dataen på TG Det er vel lov å medbringe våpen på TG? Ha Glocken i skulderhylster 24/7, så tror jeg man får være i fred. kansje du ikke så det, men jeg skrev at jeg er 13 år og ikke 14. 14=fjortis, 13=trettis Neinei. Fjortis er en tilstand, ingen alder. Jeg vet om en fjortis som er bestefar. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 [quote="LarsC Jeg vet om en fjortis som er bestefar. dotten: trodde du var ordentlig gangster postbud jeg... :wink: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 poenget mitt var at jeg ikke er fjortiss og ikke kommer til å bli det [/b] Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ikke si det, fjortiss ER en tilstand, som alle må gjennom en gang, jada, been there done that.... Det gjelder ALLE. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 poenget mitt var at jeg ikke er fjortiss og ikke kommer til å bli det [/b] Vel du er 13, så snakker du nok av uvitenhet. Du kommer til å bli "fjortiss" (hvis du ikke allerede er det da ). Det er noe vi alle går gjennom, meg selv inkludert. Det er en del av livet. Du vil også lære etterhvert å måtte ta ansvar. Personlig så føler jeg meg litt krenket ved dine påstander om at jeg skal være inblandet i tyveriet av CFD sin hardware. Du skal være forsiktig med å slenge ut påstander, de kan gjøre stor skade. Men som nevnt, så skal jeg heller ha deg unnskyldt pga din alder. Det er nok din manglende viten som dessverre fikk deg til å komme med en slik flåsete påstand. Du vil garantert bli glupere med alderen. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Savage Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hmm... Er når jeg leser slike tråder at jeg merker at jeg blir litt hissig. Her er mitt forslag: Først, så flyr vi løs på de som har stjålet datautstyret.... Deretter, så kan vi fly løs på hverandre mens vi slenger dritt om at alle andre enn seg selv er fjortisser osv.... Kan bli litt av en fight dette. Kanskje vi kan få opp litt odds på dette, kanskje en eller annen bookmaker tar saken? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 få en kamerat som de ikke kjenner, og få han til å spørre dem om de har noen harddisker osv til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg