Gå til innhold

Jeg ble frastjålet 7000kr idag... :(:(

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

:o Det er derfra jeg fikk noen billige HD fra hehe

Jeg ville også brukt balltre og rå muskelkraft. Men det beste er å avhøre dem først og evt anmelde de etterpå.

Håper det ordner seg for deg. Kjipt å miste utstyr men jeg hadde savnet datane mer en diskene :cry:

Lenke til kommentar

hehe.. "små" overarmer.. det baseball bat'et der så fet ut :p *vil ha på veggen over pc'n .. don't fuck with me u get this one in ya ass*

:p

Men seriøst.. jeg hadde blitt så evig forb*** selv .. ta det opp med skolen det er det lureste .. (Antar du hadde lov å ha den maskinen der, så da er det jo ikke no prob)

Lenke til kommentar

Hehehehehe :D

Nei, før du banker dem paddeflat så gå til politiet og anmeld saken. Si du har mistenkte så blir det muligens et avhør. Saken blir selvfølgelig henlagt som i 99% av tilfellene :D

Hvis den ene %en ikke tilfaller deg, send pm til mannen med store muskler og balltre :D :D :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Hvis den ene %en ikke tilfaller deg, send pm til mannen med store muskler og balltre :D :D :D

Det er jo Ender himself seff hehe

Lenke til kommentar

Hallo. Det er kommet en liten Update her:

De som jeg har mistanke om har oppdaget denne posten og sagt det til de som har prøvd og oppklare det og sagt at jeg har identifisert personene....

Hvis dere finner noen navn som gjemmer seg bak pixlene eller mellom linjene så er det fint om dere kan slenge en PM til meg om hvor de hjemmer seg.

Og til de personene som jeg mistenker. (De vet hvem de selv er) KAN DERE IKKE SI DET TIL MEG I STEDET FOR DA!!! PM ELLER IRL!

Lenke til kommentar

Etter og ha fått en kraftig overhaling så har jeg valgt og avslutte denne diskusjonen. (Dere kan bare spekulere i hvem som har overbevist meg til det.. :p ) Saken er iallefall politianmeldt og dermed så ligger saken i politiets hender..

Lenke til kommentar

Helt for j-ævlig dette her CFD. Føler nesten et vist ansvar siden du kjøpte diskene av meg. Får vel finne frem moppen, kappen og tøflene og ta turen bort på skolen din og foreta grundige avhør av elevene :D

Nei, helt seriøst. Pass på å mas på politiet og på skolens ledelse for å få oppklart dette.

Og hvis de som står bak leser dette så: Skjerp dere! :grumpy: Makan til idioti som å stjele i et rikt land som dette er både feigt og direkte lavmål. Dette er tydeligvis gjort av skikkelige tapere som ikke gidder løfte en finger for å gjøre noe selv men alltid skal ta den lette veien. Det er her snakk om en relativ stor pengesum i varer. Det er helt utrolig at noen kan være så stakkarslig at de går inn og stjeler noe som CFD har slitt for å få råd til.

Får håpe politiet løser saken. hvis ikke er det fristende å ta loven i egne hender. Ingen fucker med mine kunder, spesielt med CFD. :wink:

Får håpe saken blir løst slik at CFD kan få igjenn det som rettmessig er hans.

Lenke til kommentar
:roll: Skjønte det ikke helt? :shrug: oversette noen?

det står "SnowDOG_ burde ta seg 3-4års ferie fra forumet .."

hvis du ikke skjønner DET så sier jeg det slik .. du... kan... hoppe ... i ...havet..

Er det noe som feiler deg? Får bare frekkheter fra deg! f idiot :grumpy:
Lenke til kommentar
:roll: Skjønte det ikke helt? :shrug: oversette noen?

Jaa, nå kan du angre på at du sov i norsktimene.

De mistenkte har fortalt de etterforskende at CFD vet hvem det er som har gjort det. Og de gjemmer seg. Si fra i pm eller RL.

Ikke særlig komplisert, var det vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...